Je hebt geen inspiratie om content te maken

Door |2019-05-02T08:14:16+02:0028 april 2019|Blog, Hoogbegaafd, Ondernemerstips, Online marketing|

Vol enthousiasme ga je aan de slag. Je wilt content maken, alleen je blijft staren naar een wit scherm. De cursor knippert voor je. Wat je ook doet, het lukt je bijvoorbeeld niet om een nieuwsbrief te maken. Dat is best een uitdaging als er die dag een nieuwsbrief op de planning staat en je nu daar [...]

Ontspannen verkopen zelfs op lastige momenten

Door |2019-04-21T13:53:03+02:0016 april 2019|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen|

De laatste tijd merk je dat er iets knaagt. Er zijn momenten dat je je aanbod inslikt als er een kans voorbij komt om te verkopen. Later vraag je je af waarom je dit hebt gedaan. Het is toch een mooie kans en jij pakt hem niet. Waarom gebeurt dit? Waarom laat je kansen schieten [...]

Deel 2: Een goed productaanbod is de kracht achter je marketing

Door |2019-03-08T07:54:16+02:008 maart 2019|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Strategie|

Als je productaanbod niet goed is ingericht, wordt het lastiger om vanuit je marketing je aanbod te verkopen. Mijn klant Saskia merkte het ook dat haar productaanbod super belangrijk was om resultaten uit haar marketing te halen. Ze had verschillende doelgroepen en bedacht steeds weer nieuwe oplossingen door een workshop te maken of een online [...]

Waarom een e-book niet voldoende is om klanten te krijgen

Door |2019-02-02T20:32:38+02:002 februari 2019|Blog, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Strategie, Website|

Er is een periode geweest dat je met een e-book heel gemakkelijk klanten op je mailinglijst kreeg. Een simpel e-book was genoeg. Na het lezen kon de klant nog niks en was geen stap verder, maar het was dé manier om een mailinglijst te laten groeien. Je gaf 3 tips en dat was het. Massaal [...]

Bloggen, het is geen prioriteit en er is geen planning

Door |2018-11-26T08:10:15+02:0021 november 2018|Blog, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Planning, Website|

Daar zit je dan te staren naar je beeldscherm. Waar ga je nou weer over bloggen? Je weet dat het belangrijk is. Dat bloggen je helpt om te stijgen in de zoekmachines. Je weet dat klanten je over 2 jaar nog kunnen vinden als je een goed blog maakt. Maar ja... dat bloggen is best [...]

Je doet jouw marketing naast al het andere werk

Door |2018-10-21T18:32:47+02:0021 oktober 2018|Blog, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Planning, Slim ondernemen, Strategie|

"Oja, ik moet ook nog even..." Voor veel ondernemers is het herkenbaar om de marketing naast hun andere werk te doen. Het bungelt er een beetje bij, maar het besef is er dat marketing belangrijk is om geld te verdienen. Dus op het laatste moment worden dingen ontwikkeld. Het is maar goed dat ze expert [...]

Hou marketing zo simpel mogelijk om leads te krijgen

Door |2018-10-28T11:32:53+02:0012 oktober 2018|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Strategie|

Je kunt marketing heel complex maken, maar dat wil je niet. Hou marketing zo simpel mogelijk. Anders ben je er heel veel tijd mee kwijt en kost het je veel geld. Je wil juist dat je marketing simpel wordt. Ieder ondernemer wil leads die klanten kunnen worden. Om leads te krijgen in je marketingfunnel kun [...]

Alle marketingacties waarvan iedereen roept dat je die moet doen, is dat echt een must om te groeien met je bedrijf?

Door |2018-09-21T10:03:48+02:0021 september 2018|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Social media, Strategie|

Veel ondernemers krijgen vaak tips van andere ondernemers. Vaak goed bedoeld worden er tips gedeeld en bij jou gaan er eigenlijk alleen maar meer vragen komen door alle tips. De één zegt dit en de ander zegt dat en wat is nou een goede keuze voor jou? Moet jij echt op dit moment een nieuwe [...]

Waarom klanten jouw programma niet kopen, zelfs niet als jij een complete salesfunnel hebt ingericht

Door |2018-09-17T07:55:56+02:0014 september 2018|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Ondernemerstips, Online marketing|

  "Zo, het programma staat online en nu verkoopt het product zichzelf wel". Uren heb je gewerkt en eindelijk staat je programma te pronken op je website. "Laat de verkopen nu maar komen". Er is heel veel tijd gaan zitten in het maken van het programma. Het was een heel traject, maar het staat er. [...]

Een Facebook bericht of een blog maken zorgt niet gelijk voor verkopen

Door |2018-09-09T11:45:04+02:009 september 2018|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Social media, Strategie, Website|

Ik zie heel veel ondernemers hard werken aan hun blog artikelen of zwoegen op een Facebook bericht. Als ik dan vraag wat ze doen om hun producten te verkopen, dan krijg ik ook altijd deze marketingacties te horen. Oke, zit je er klaar voor? Een Facebookbericht of een blog op je website plaatsen gaat niet [...]