Veel ondernemers denken dat een gebrek aan klanten het probleem is, maar de waarheid is anders
Je marketingmachine is niet volledig ingericht, of het mist dat onderscheidende element.… of… vul zelf maar in. Maar iets klopt er niet en daarom krijg je geen klanten door je marketing.
Kijk, klanten aantrekken gaat niet allen over aanwezigheid op social media of het versturen van een nieuwsbrief; het draait om het bouwen van een effectieve, dagelijks werkende marketingmachine. Hierbij is jouw rol belangrijk: zorg ervoor dat deze machine volledig is ingericht, zodat deze precies doet wat het hoort te doen – klanten aantrekken en een klantmagneet zijn.
Maak van jouw marketingmachine een klantmagneet
In deze online masterclass laat ik je zien hoe je binnen één uur van jouw marketingmachine een klantmagneet maakt. Samen gaan we je marketingmachine finetunen om meer klanten aan te trekken. En nog beter, je zult leren hoe je je niet verliest in een zee van ideeën, maar juist gefocust blijft op wat echt telt, zodat je je omzetdoelen voor de komende maand realiseert.
Maar dat is nog niet alles. Ik ga je ook laten zien wat je kunt doen als je teleurgesteld bent in je huidige marketingresultaten en minder klanten dan anderen lijkt aan te trekken. Klanten aantrekken hoeft niet moeilijk te zijn, maar het vereist wel een slimme en uitvoerende marketingstrategie, ondersteund door een efficiënte marketingmachine die klanten genereert.
Ohh en je ontdekt ook waarom je het ondernemersspel niet goed speelt als je te veel tijd besteedt aan social media of als je overwerkt raakt om alles voor elkaar te krijgen


In deze online training ga ik je laten zien
Meld je aan en ontdek hoe je doordachte en uitgevoerde marketingstrategie, samen met een effectieve marketingmachine, klanten voor je laat binnenstromen – precies zoals het hoort.

Be there….
Geloof mij, hier wil je bij zijn… en ik kan er heel veel woorden aan vuil maken… Maar vraag jezelf af… wat gebeurt er als je een uurtje full focus aan de slag gaat met de groei van je bedrijf en je daarbij ontdekt hoe je jouw marketing optimaliseert om meer klanten aan te trekken? Klinkt als een goede deal toch?
Meld je snel aan en dan vertel ik je de sleutel om online klanten aan te trekken.

Wie geeft het webinar?
Zeg Danielle Riemersma en je zegt marketing. En andersom. Ik heb een stevige marketingopleiding achter de kiezen en heb enkele jaren de marketing en communicatie verzorgd voor een marketing- en communicatiebureau. En ik heb de afgelopen 20 jaar voor een verschillende grote bedrijven en online namen gewerkt.. dus die kennis kan ik mooi met je delen. Hoef je het zelf het wiel niet meer uit te vinden….
Marketingcampagnes opzetten, webinars maken/geven, online leeromgevingen ontwikkelen, websites, salespagina’s, landingspagina’s in de lucht krijgen…: been there, done that. Ik weet wat werkt, waarom en hoe.
Danielle is het beste wat mij en mijn bedrijf ooit is overkomen. Ze is mijn rechterhand, sparringspartner en motivator. Het is ontzettend fijn werken met Danielle. Zoek je iemand die echt met je meedenkt om je bedrijf beter op de kaart te zetten, dan is Danielle de go-to person.
Danielle laat je ondernemen op een manier die bij je past, geen standaard adviezen en trucjes. Uiteraard zijn er bepaalde musts in de marketing maar ook daar kun je jouw eigen weg in vinden.
Ze duikt op alle fronten in je business, volgt je stappen op social media en geeft je feedback.
In een gesprek dat ik met Danielle had gaf ze me een aantal eyeopeners. Fantastisch!
Als ze dit al tijdens een check en in 1 gesprek voor elkaar kan krijgen, ben ik benieuwd wat er gebeurt als we écht gaan samenwerken. En dat gaat zeker gebeuren!
Daniëlle geeft je inzicht in je diepste zelf en vervolgens begeleid ze je daarmee naar je gewenste doel. Een verademing! Teksten vliegen mijn pen uit en klanten weten me te vinden! Een hele fijne, betrokken business coach!
Een duidelijke weg die ik nu stap voor stap aan het uitvoeren ben. De eerste resultaten zijn ook al zichtbaar. Het treintje dat ik samen met Danielle heb bedacht werkt, de eerste mensen gaan van mijn weggever naar mijn kassakoopje zo naar het vervolgaanbod. Daarmee komt er een stukje inkomen binnen terwijl ik het werk er niet meer voor hoef te doen. Uiteraard doe ik nog steeds mijn gewone marketing en dat geeft nu extra effect en inkomsten. Dat is zo gaaf om te zien!