Optimaliseer je salespagina voor maximale conversie

Door |2024-02-22T17:26:51+01:0022 februari 2024|

Wil je meer conversie halen uit je salespagina? Dan is het optimaliseren van je salespagina een slim om te doen. En ik snap dat na het maken van een salespagina  je niet staat te springen om uren te besteden aan het verbeteren ervan. Maar ja...  jij weet ook, als je betere resultaten wilt uit je salespagina, dan blijf je verbeteren en finetunen om meer conversie te krijgen.  Zelfs als je denkt dat je de perfecte pagina hebt gemaakt, geloof [...]

Wat is een customer journey oftewel klantreis

Door |2022-03-02T14:02:29+01:002 maart 2022|

Een customer journey is te omschrijven als het geheel van fases die je doelgroep doorloopt voordat en nadat ze je product aanschaffen of gebruik maken van je diensten. Als ondernemer heb je (als het goed is) jouw doelgroep in kaart gebracht, waarna je jouw marketing op hen hebt afgestemd. Als klant leggen zij echter een eigen weg af waarbij ze afhankelijk van je strategie toevallig of bewust naar het pad van jou bedrijf worden geleid.   Hoevaak heb je contact [...]

Hoe kan ik een salespagina maken?

Door |2020-12-08T10:40:33+01:0028 november 2020|

Hoe kan ik een salespagina maken? Veel ondernemers het zich af zich af, want het maken een salespagina is voor veel ondernemers lastig. De volgende vragen worden veel aan mij gesteld: "Hoe bouw je een salespagina op? Wat zet je erop? Hoe zorg je ervoor dat de klant op de aankoop knop drukt?" Maar de grootste vraag is "Hoe kan ik een salespagina maken?" Dus ben je er klaar voor? Ik ga je meenemen in hoe je een salespagina maakt [...]

Waarom content marketing op een website zorgt voor meer klanten

Door |2020-11-12T13:43:49+01:0029 oktober 2020|

Content marketing is super belangrijk als je meer klanten wilt via jouw website. De content helpt bezoekers van de website, en dus potentiële klanten, door jouw website van A naar Z. Alleen zie ik te vaak, dat men enthousiast een website bouwt en zich vooral richt op hoe deze eruitziet. Mooie afbeeldingen, social media buttons… aan alles wordt gedacht. Je krijgt ook een voorstel van een website en daarin zie je alleen het visuele gedeelte. Het ziet er prachtig uit, [...]

De AIDA formule uitgelegd voor betere marketing resultaten

Door |2020-08-25T11:52:42+02:0025 augustus 2020|

  Met de AIDA formule haal je betere resultaten uit een salespagina door de klant tijdens het verkoopproces door de volgende fases te helpen: Attention, Interest, Desire en Action. Door de AIDA formule toe te passen, bouw je een tekst van je salespagina goed op, zodat je de lezer aanzet tot actie. Zonder een goede salepagina, geen verkopen. En daar wil ik iets aan doen, dus daarom geef ik je het stappenplan om via de AIDA formule een goede salespagina [...]

Hoe kun je een landingspagina optimaliseren – 3 tips

Door |2020-06-28T14:36:45+02:0028 juni 2020|

  Als je weet HOE je een landingspagina kunt optimaliseren, dan heeft dat effect op het verkeer en de resultaten van jouw landingspagina. Misschien merk je dat bezoekers jouw landingspagina wegklikken of maar een paar seconde aanwezig zijn. Het bounce resultaat van je landingspagina dendert naar beneden en je verdwijnt uit de Google resultaten. Wat kun je hieraan doen? Want het is duidelijk tijd om je landingspagina te optimaliseren.    Wat is een landingspagina? Een landingspagina is de websitepagina waar een websitebezoeker terechtkomt [...]

Je website is een op zichzelf staand internet bedrijf

Door |2020-06-28T13:40:17+02:0023 juni 2020|

  Veel bedrijven hebben een website. Je kunt ook eigenlijk niet meer anders, want klanten Googlen tegenwoordig op de mogelijkheden en je wilt dat jouw bedrijf ook in de zoekresultaten naar voren komt.   Alleen heb ik een vraag voor je. Is jouw website een bedrijf op zich?   Of zie je, als je heel eerlijk bent… dat alle focus op het fysieke bedrijf is gericht en dat de website er maar een beetje bij bungelt? Goed je plaatst wel [...]

Webteksten die continu voor klanten zorgen + 4 tips

Door |2020-06-28T13:37:27+02:004 mei 2020|

Slimme webteksten zorgen ervoor dat jouw website de plek wordt waar klanten langskomen om te kijken wat jij voor ze kan betekenen. Je krijgt soms maar een paar seconden de tijd om een klant te overtuigen van jouw aanbod. Onweerstaanbare webteksten helpen jou om een klant uit te dagen verder te lezen op de website en uiteindelijk bij jouw aanbod te komen. Alleen als je naar de Google analytics kijkt, dan zie je dat klanten al op de homepagina afhaken. [...]

Bloggen of vloggen: een noodzakelijk kwaad of een kans?

Door |2020-06-14T16:38:07+02:0018 april 2020|

  Bloggen of vloggen, veel ondernemers vragen zich af wat slimmer is. Dus ik ben nieuwsgierig... Houd jij al een blog bij, waarbij je jouw klanten inspireert, amuseert, en met woorden illustreert wat jij met jouw onderneming voor hen kunt betekenen? Wellicht zie je het nut er niet zo van in. Iedereen kan wel van de daken schreeuwen dat iedere zichzelf respecterende ondernemer niet buiten een blog kan, jij hebt een broertje dood aan het schrijven van ‘nutteloze’ teksten. Jij [...]

Mis jij nieuwe klanten door de ‘Over Mij pagina’ op je website?

Door |2020-06-23T12:37:29+02:0026 maart 2020|

Klanten willen je leren kennen en op deze pagina gaan nieuwe klanten even snuffelen aan jou. “Wie is het? Wat heeft hij/ zij gedaan? En waarom moet ik met hem/ haar in zee gaan?” De grootste fout die veel ondernemers maken, is dat deze pagina daadwerkelijk alleen over hun gaat. “Dat wil een klant toch weten? Op welke studie je hebt gevolgd, wie je bent etc.” Sorry, niet dus! Klanten gaan door verschillende koopfases op een website Een klant is [...]

Ga naar de bovenkant