Businesscoach voor hooggevoelige en hoogbegaafde ondernemers 06 - 14 83 44 31 | info@gripopbedrijfsgroei.nl

Is het ethisch om een marketingfunnel te gebruiken. Het riekt toch naar manipulatie?

Door |2019-09-17T17:08:13+02:0023 september 2019|Blog, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Sales, Slim ondernemen, Website|

Dit is een vraag die ik mezelf regelmatig stel en die ik ook regelmatig hoor stellen door mijn klanten. We hebben niet voor niets zo’n hekel aan ‘echte’ verkopers, daarmee implicerend dat ‘echte’ verkopers manipuleren, conditioneren en indoctrineren. Naar mijn mening zijn ‘echte’ verkopers, gewoon mensen en als deze mensen mij op een manipulatieve manier [...]

Hoe overtuig jij klanten in een salesfunnel?

Door |2019-09-17T16:35:10+02:0020 september 2019|Blog, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Website|

Als ik mezelf zou omschrijven, dan zou ik zeggen dat ik een vriendelijk doch uitermate nuchter type ben. Ik ‘geloof’ niet alles wat me verteld wordt. Nee, voordat ik een ‘verkoopverhaal’ echt ‘koop’, tackel en doorgrond ik alles. Wat houdt dat dan specifiek voor mij persoonlijk in? Ik heb ‘bewijs’ nodig, dat wat jij me [...]

Waarom een e-book niet voldoende is om klanten te krijgen

Door |2019-02-02T20:32:38+02:002 februari 2019|Blog, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Strategie, Website|

Er is een periode geweest dat je met een e-book heel gemakkelijk klanten op je mailinglijst kreeg. Een simpel e-book was genoeg. Na het lezen kon de klant nog niks en was geen stap verder, maar het was dé manier om een mailinglijst te laten groeien. Je gaf 3 tips en dat was het. Massaal [...]

Bloggen, het is geen prioriteit en er is geen planning

Door |2018-11-26T08:10:15+02:0021 november 2018|Blog, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Planning, Website|

Daar zit je dan te staren naar je beeldscherm. Waar ga je nou weer over bloggen? Je weet dat het belangrijk is. Dat bloggen je helpt om te stijgen in de zoekmachines. Je weet dat klanten je over 2 jaar nog kunnen vinden als je een goed blog maakt. Maar ja... dat bloggen is best [...]

Wat moet je doen om te zorgen dat jij het marketing spel wint?

Door |2018-10-11T12:49:29+02:007 oktober 2018|Blog, Businesscoach, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Slim ondernemen, Social media, Strategie, Website|

"Marketing dat werkt niet voor mij. Ik heb alle trucjes al een keer geprobeerd en niks werkt." Misschien zou dit uit jouw mond kunnen komen als jouw marketingresultaten tegenvallen. Ik kom regelmatig ondernemers tegen die weinig resultaten halen uit hun marketinginspanningen. Ze zijn hevig gefrustreerd, omdat zij de succesformule niet lijken te vinden. Ik begrijp [...]

Een Facebook bericht of een blog maken zorgt niet gelijk voor verkopen

Door |2019-06-03T09:31:02+02:009 september 2018|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Social media, Strategie, Website|

Ik zie heel veel ondernemers hard werken aan hun blog artikelen of zwoegen op een Facebook bericht. Als ik dan vraag wat ze doen om hun producten te verkopen, dan krijg ik ook altijd deze marketingacties te horen. Oke, zit je er klaar voor? Een Facebookbericht of een blog op je website plaatsen gaat niet [...]

Klanten komen op jouw salespagina, maar kopen niet

Door |2018-06-14T10:52:30+02:0014 juni 2018|Blog, Marketing, Website|

"Waarom kopen ze nou niet, als ze op mijn salespagina komen? Ik zie dat ze door mijn actie er komen, maar ze hebben niks gekocht." Dat is balen natuurlijk, want je hebt zo je best gedaan. Je hebt bijvoorbeeld een webinar gegeven en je aanbod gedaan. Het webinar geven was al een uitdaging, maar je [...]

Hoe kan je website zorgen voor klanten

Door |2018-06-01T15:44:03+02:001 juni 2018|Blog, Online marketing, Website|

Bijna iedere ondernemer heeft een website. Het is de plek waar je klanten kunt ontvangen en ze interesseren voor je producten. Alleen zijn de meeste websites slapende, saaie online brochures. Er gebeurt niks... en dan mis je alle kansen om via je website nieuwe klanten te krijgen. Vaak is een website gemaakt en is er [...]