Businesscoach voor hooggevoelige en hoogbegaafde ondernemers 06 - 14 83 44 31 | info@gripopbedrijfsgroei.nl

Wat moet je doen om te zorgen dat jij het marketing spel wint?

Door |2018-10-11T12:49:29+02:007 oktober 2018|Blog, Businesscoach, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Slim ondernemen, Social media, Strategie, Website|

"Marketing dat werkt niet voor mij. Ik heb alle trucjes al een keer geprobeerd en niks werkt." Misschien zou dit uit jouw mond kunnen komen als jouw marketingresultaten tegenvallen. Ik kom regelmatig ondernemers tegen die weinig resultaten halen uit hun marketinginspanningen. Ze zijn hevig gefrustreerd, omdat zij de succesformule niet lijken te vinden. Ik begrijp dat heel goed. Er gaat tijd in marketing zitten en vaak ook budget. Als je dan niet de gewenste resultaten krijgt, dan is het lastig [...]

Alle marketingacties waarvan iedereen roept dat je die moet doen, is dat echt een must om te groeien met je bedrijf?

Door |2019-08-14T08:36:09+02:0021 september 2018|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Social media, Strategie|

Veel ondernemers krijgen vaak tips van andere ondernemers. Vaak goed bedoeld worden er tips gedeeld en bij jou gaan er eigenlijk alleen maar meer vragen komen door alle tips. De één zegt dit en de ander zegt dat en wat is nou een goede keuze voor jou? Moet jij echt op dit moment een nieuwe website hebben? Moet jij echt Facebook berichten maken? Moet jij... Ik zie het heel veel voorbijkomen. Goed bedoelde adviezen worden gedeeld en er wordt geprobeerd [...]

Een Facebook bericht of een blog maken zorgt niet gelijk voor verkopen

Door |2019-06-03T09:31:02+02:009 september 2018|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Social media, Strategie, Website|

Ik zie heel veel ondernemers hard werken aan hun blog artikelen of zwoegen op een Facebook bericht. Als ik dan vraag wat ze doen om hun producten te verkopen, dan krijg ik ook altijd deze marketingacties te horen. Oke, zit je er klaar voor? Een Facebookbericht of een blog op je website plaatsen gaat niet zorgen voor verkopen. Daar moet je veel meer voor doen. Zo, dat is eruit. Een Facebook bericht is niet genoeg om te verkopen Ergens is [...]

Wie ziet jouw Facebook bericht?

Door |2018-04-10T07:33:07+02:0013 april 2018|Blog, Ondernemerstips, Online marketing, Social media|

Snap jij er nog iets van? Facebook en al zijn ingewikkelde manieren om jouw berichten te laten zien aan jouw volgers? Want die leuke actie die jij hebt bedacht, is die te zien in de timeline van al jouw volgers? Nee! Helaas... ik moet je teleurstellen. 
Facebook beslist wie jouw boodschap in de timeline krijgt te zien. En dat is verrekte lastig om het maar eens zacht uit te drukken. Want daar gaat al je tijd en moeite. Het idee is [...]

Hoe maak je lijsten op Facebook

Door |2018-03-27T12:00:03+02:0027 maart 2018|Blog, Klanten krijgen, Ondernemerstips, Online marketing, Social media|

Op Facebook is het mogelijk om lijsten te maken, zodat je heel eenvoudig vrienden kunt indelen en bepalen wie wat te zien krijgt. Hoe werkt het maken van lijsten? Bekijk snel de video, het is heel eenvoudig om dit te doen. Hierdoor is het makkelijker om mensen toegang te verlenen via je persoonlijke account op Facebook en daar ook een connectie aan te gaan. Super waardevol, want het kan een potentiële klant zijn die een uitnodiging stuurt naar je [...]

Maak geen kosten met Facebook advertenties die niks opleveren

Door |2017-12-06T13:59:08+01:006 december 2017|Blog, Ondernemerstips, Social media|

Een belangrijk onderdeel om klanten te krijgen is Facebook adverteren. Een Facebook advertentie is een hele mooie manier om leads te krijgen en je pipeline te vullen. Alleen worstelen veel ondernemers met dit blauwe monster om resultaten te halen uit hun Facebook advertentie. Ze nemen eindelijk de stap om te gaan adverteren, maar helaas levert het niet het resultaat die ze hadden verwacht. Hoe kan dat?   Waarom genereert mijn advertentie weinig of geen weergaven? Wanneer je advertentie niet het [...]