Businesscoach voor hooggevoelige en hoogbegaafde ondernemers 06 - 14 83 44 31 | info@gripopbedrijfsgroei.nl

Weinig verkopen via je landingspagina? Checkout-pagina is vaak de boosdoener

Door |2019-09-25T14:00:38+02:0028 september 2019|Blog, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Online marketing, Sales, Strategie, Website|

Mooie verkooppagina, landingspagina gerealiseerd. Je bent er best wel een beetje trots op. Het is misschien een hele bevalling geweest en het heeft je wat hoofdbrekens gekost voor het zover was. Nu ben je zover dat het allemaal online staat en kun je er volop reclame voor maken. Het blijkt dat er voldoende mensen op je verkooppagina komen, maar uit de cijfertjes die je onder ogen krijgt, blijkt dat maar liefst 60 procent van de mensen die je product in [...]

Weet jij wat het verschil is tussen een marketing- en salesfunnel?

Door |2019-09-25T13:49:02+02:0025 september 2019|Blog, Klanten krijgen, Marketing, Online marketing, Sales, Strategie|

Al die termen waarmee je in de marketing en sales om de oren geslagen wordt, duizelen je wellicht weleens een beetje. Dat is waar ik to the rescue komt. Ik ga je helpen om het subtiele verschil tussen een marketing- en salesfunnel te leren kennen. Maar allereerst een meer algemene uitleg. Want, … tja “What the Bleep” is een marketing-, en salesfunnel nu eigenlijk? Wat is het verschil tussen een marketingfunnel en salesfunnel? Wellicht ben je ook bekend met de [...]

Is het ethisch om een marketingfunnel te gebruiken. Het riekt toch naar manipulatie?

Door |2019-09-25T13:38:14+02:0023 september 2019|Blog, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Sales, Slim ondernemen, Website|

Dit is een vraag die ik mezelf regelmatig stel en die ik ook regelmatig hoor stellen door mijn klanten. We hebben niet voor niets zo’n hekel aan ‘echte’ verkopers, daarmee implicerend dat ‘echte’ verkopers manipuleren, conditioneren en indoctrineren. Naar mijn mening zijn ‘echte’ verkopers, gewoon mensen en als deze mensen mij op een manipulatieve manier producten in de schoenen proberen te schuiven, vind ik hen niet ethisch en ook niet ‘echt’. Een ‘echt goede verkoper’ – en dus ook een [...]