Waarom klanten vooraf laten betalen een slimme zet is

Door |2024-03-20T11:13:59+01:0020 maart 2024|

Je staat op het punt om samen te werken met een razend enthousiaste klant, maar er is één vraag die door je hoofd blijft spoken: moet je deze klant vooraf laten betalen, of is dat niet verstandig? Is het beter om te wachten tot je hebt samengewerkt en je resultaten hebt geleverd voordat je om betaling vraagt? Kun je überhaupt vooraf betaling van de klant verlangen, of komt dat misschien wat vreemd over als je nog niets hebt gedaan?   [...]

Haal meer uit het bereik dat je al hebt op social media

Door |2024-03-11T16:54:37+01:0011 maart 2024|

Denk eens na: je hebt misschien honderden volgers, maar hoeveel van hen zijn de afgelopen tijd klanten geworden? Velen zijn wellicht geïnteresseerd, maar hebben nog niet gekocht. En dat is waar het om draait en waar het probleem zit. Wees eerlijk, we streven allemaal naar dat magische getal - honderden, duizenden, misschien zelfs miljoenen volgers die ons online volgen. Daarom heb je een flinke schare volgers opgebouwd. Hard gewerkt aan je content, een band opgebouwd met je volgers en je [...]

Waarom meer likes niet altijd helpt om meer klanten te krijgen

Door |2024-02-27T13:34:41+01:0027 februari 2024|

Ik had het de afgelopen week op mijn social over de volgers obsessie, maar meer likes of volgers helpt niet om meer klanten te krijgen. Het is als een soort epidemie die zich verspreidt onder social media gebruikers: de obsessie met volgers en likes. En misschien herken je het wel, die constante vraag die door je hoofd spookt: "Groeit mijn bereik? Krijg ik meer volgers? Oehhh zoveel likes..." Het is als een eindeloze jacht, een race die nooit eindigt. En [...]

Voorkom dat leads afhaken op je salespagina

Door |2024-02-15T14:23:03+01:0015 februari 2024|

Merk jij het ook dat leads afhaken op je salespagina. Met veel pijn en moeite heb je ze naar je salespagina gebracht en daar raak je ze kwijt. Terwijl in online marketing is het aantrekken van leads naar je salespagina slechts het halve werk. Het echte doel is om deze leads te converteren naar betalende klanten op je salespagina. Dat ze drukken op de koopknop. Maar wat als je merkt dat veel van je leads afhaken? Zijn dan al je [...]

Leads aantrekken vanuit social media met converterende content

Door |2024-01-30T13:04:10+01:0030 januari 2024|

Leuk die hartjes en complimentjes onder je social media post, maar waar blijven de echte acties, de inschrijvingen en de omzet? De "Yes, ik heb mij nu ingeschreven!" Het is tijd om leads om te zetten naar betalende klanten, zodat niet alleen je ego blij wordt van alle waardering op social media, maar jij het ene na het andere programma online verkoopt. Want waarom ben je zichtbaar op social media? Je wil iedere dag leads aantrekken vanuit social media. Zodat [...]

Hoe maak je een aanbod dat klanten niet kunnen weerstaan

Door |2023-12-29T01:07:07+01:0029 december 2023|

Stel jezelf eens deze simpele vraag: Zou je eigenlijk je eigen aanbod, training, programma, workshop kopen? Zou je écht centen neerleggen voor datgene wat je nu aanbiedt? Denk erover na. Zou je enthousiast worden, zou je denken: "Dit is precies wat ik nodig heb!" Of is er een stemmetje dat zegt: "Hmm, ik weet het niet zeker." Als het niet met een volmondig 'ja' is, dan is het tijd om eerlijk te zijn tegen jezelf over je aanbod. Ondernemen gaat [...]

Van gratis naar kassakoopje: Hoe je leads verleidt tot hun eerste aankoop

Door |2023-12-26T11:08:08+01:0025 december 2023|

Wil je na het downloaden van jouw weggever een slimme zet maken? Voeg dan een kassakoopje toe op je bedankpagina. Waarom? Omdat dit een geweldige manier is om niet alleen leads te verzamelen, maar ook daadwerkelijk verkopen te genereren. Met een aantrekkelijk geprijsd product verleid je leads om direct tot aankoop over te gaan. Het mooie is dat zo'n kassakoopje niet alleen conversies oplevert, maar ook helpt om de investering van je social media advertenties terug te verdienen. Hoe je [...]

Je hebt geen klanten probleem

Door |2023-06-20T17:01:45+02:007 juni 2023|

"Waar zit toch die ontbrekende schakel? Schijt, waarom werkt het nou niet?" De verhaaltjes die aangaan Als je merkt dat je geen klanten krijgt En wat ik heel vaak hoor als ik ondernemers spreek... Mijn standaard vraag is Waar ligt het aan? Ik heb geen klanten.... Oke, dus je hebt wel voldoende mensen gesproken de afgelopen tijd? Salesgesprekken gehad om je aanbod te doen? Nou, euhhh Niet echt... Niet? Geen potentiële klanten gesproken de afgelopen tijd? Of hoeveel waren [...]

Pak je kansen als ondernemers als ze er zijn

Door |2023-10-24T08:42:08+02:0020 februari 2023|

Babbel, de babbel, de babbel... Je bent gezellig op een netwerkborrel en je bent blij dat je iemand hebt gevonden om een praatje mee te maken.   Het standaard, wat doe jij.. is geweest en voor je gevoel kun je even ademhalen, want dit is écht een leuke gesprekspartner. Zo'n eentje waarmee je ook gezellig kunt kletsen op een terrasje.   Opeens is er een hoop gestommel en zie je een kist verschijnen   De organisator klimt er bovenop en in zijn [...]

Wat veel ondernemers vergeten bij e-mailmarketing

Door |2023-02-06T17:11:11+01:006 februari 2023|

Eén van de grootste fouten in e-mailmarketing is zo simpel. Echt, het is zo simpel, dat het snel over het hoofd wordt gezien.   << Het is de follow-up in al je activiteiten >>     Veel ondernemers stoppen veel energie in het verzamelen van e-mailadressen en bieden bijvoorbeeld een interessante weggever aan op hun website. Maar als het cadeau is ontvangen door de potentiele klanten...dan blijft het daarna vaak stil. Niks geen aandacht meer of tips voor deze geïnteresseerde [...]

Ga naar de bovenkant