Maar hoe blijf je als drukbezette ondernemer op de hoogte van nieuws, trends en tips over content marketing? Volg de juiste blogs!

Uitstelgedrag, waarom doe je het niet als alles er is?

Door |2021-02-04T14:47:00+01:004 februari 2021|

  Tijdens mijn laatste sessie vroeg ik: "Waarom doe je het niet als alles er is en heb jij last van uitstelgedrag?" Ze begon gelijk te lachen, "Tja, euhhh weet ik niet. Het is echt mijn valkuil om met andere dingen aan de slag te gaan, dan te beginnen met de acties die zorgen voor nieuwe klanten." En hoe herkenbaar is dat. Het is bijna al klaar en toch doe je het niet. What the F, waarom doe je dat [...]

Hoe werkt ClubHouse + een handleiding om te starten

Door |2021-01-20T11:35:57+01:0020 januari 2021|

Vraag jij je ook af hoe ClubHouse werkt? Je hoort over de buzz en ziet het voorbijkomen, maar jij begint net of bent nog niet uitgenodigd voor de nieuwe social app voor een iPhone. Dus wat is ClubHouse eigenlijk? Deze week zette ik mijn eerste stapjes op dit nieuwe platform. Het voelde heel onwennig, want opeens zit je in de app... maar waar begin je? ClubHouse is een gloednieuwe app gebaseerd op je stem, waarin je met iedereen (zelfs met [...]

Schakel stoorzenders die je afhouden van je werk uit

Door |2021-01-18T17:26:04+01:005 januari 2021|

  Hoe schakel je stoorzenders die je afhouden van je werk uit? Je hebt een planning voor de dag gemaakt, maar constant wordt je afgeleid door zaken die niet bijdragen aan de groei van je bedrijf. Voor je gevoel ben je heel de dag brandjes aan het blussen en heb je geen tijd gehad om je te focussen op wat werkelijk moet gebeuren. Een stoorzender is een tijdslurpende afleiding die een productieve dag in de soep laat lopen. Het kan jouw [...]

Sneller een JA op mijn aanbod

Door |2020-12-03T12:59:57+01:003 december 2020|

  "Danielle, hoe krijg ik sneller een JA op mijn aanbod? Klanten zijn wel geïnteresseerd maar als het moment daar is om te kopen, dan haken ze af." De klant voor mij kijkt mij gefrustreerd aan. Ze heeft veel gesprekken met potentiële klanten en dat is allemaal leuk en aardig, tot ze haar aanbod doet. Dan haken ze allemaal massaal af op de prijs. Het is te duur, of het is de tijd nog niet, of ze moeten het nog [...]

Hoe kan ik een salespagina maken?

Door |2020-12-08T10:40:33+01:0028 november 2020|

Hoe kan ik een salespagina maken? Veel ondernemers het zich af zich af, want het maken een salespagina is voor veel ondernemers lastig. De volgende vragen worden veel aan mij gesteld: "Hoe bouw je een salespagina op? Wat zet je erop? Hoe zorg je ervoor dat de klant op de aankoop knop drukt?" Maar de grootste vraag is "Hoe kan ik een salespagina maken?" Dus ben je er klaar voor? Ik ga je meenemen in hoe je een salespagina maakt [...]

Waarom content marketing op een website zorgt voor meer klanten

Door |2020-11-12T13:43:49+01:0029 oktober 2020|

Content marketing is super belangrijk als je meer klanten wilt via jouw website. De content helpt bezoekers van de website, en dus potentiële klanten, door jouw website van A naar Z. Alleen zie ik te vaak, dat men enthousiast een website bouwt en zich vooral richt op hoe deze eruitziet. Mooie afbeeldingen, social media buttons… aan alles wordt gedacht. Je krijgt ook een voorstel van een website en daarin zie je alleen het visuele gedeelte. Het ziet er prachtig uit, [...]

Met een proactieve mindset bereik je wat je wilt

Door |2020-09-25T17:59:38+02:0025 september 2020|

  Zonder een proactieve mindset loopt de mentale en fysieke spanning voor een ambitieuze ondernemer soms hoog op. De statistieken liegen er dan ook niet om - op jaarlijkse basis zijn er maar liefst meerdere honderdduizenden vastgestelde zaken van burn-out en depressie bij ondernemers, met in enkele gevallen zelfs een noodgedwongen opdoeking als gevolg.   Hoe werkt voor jezelf zorgen? Zorg dragen voor je lichaam en geest is belangrijk. Wanneer je dit consistent weet toe te passen, vormt dit het [...]

De AIDA formule uitgelegd voor betere marketing resultaten

Door |2020-08-25T11:52:42+02:0025 augustus 2020|

  Met de AIDA formule haal je betere resultaten uit een salespagina door de klant tijdens het verkoopproces door de volgende fases te helpen: Attention, Interest, Desire en Action. Door de AIDA formule toe te passen, bouw je een tekst van je salespagina goed op, zodat je de lezer aanzet tot actie. Zonder een goede salepagina, geen verkopen. En daar wil ik iets aan doen, dus daarom geef ik je het stappenplan om via de AIDA formule een goede salespagina [...]

Direct verkopen via social media is niet slim

Door |2020-08-18T12:15:09+02:0018 augustus 2020|

Door direct te verkopen via social media duw je jouw aanbod onder de neus van klanten en zet je gelijk in op harde verkoop. Je herkent vast de volgende situatie: Iemand nodigt je uit om een connectie te maken op Facebook en 5 minuten daarna heb je direct een verzoek om de Facebook pagina te liken. Of een heel verhaal in de chat waarom je een product moet kopen. Niks geen verbinding maken met de klant, hup gelijk verkopen op [...]

Wat is een strategisch productaanbod + loslaten uurtje factuurtje

Door |2020-08-18T12:39:19+02:007 juli 2020|

De oplossing om los te komen van uurtje factuurtje is een strategisch productaanbod met een low, middle en high-end product ontwikkelen. Bij uurtje factuurtje worden de werkelijk gewerkte uren doorberekend aan de klant. Er wordt geen offerte gestuurd, want met uurtje factuurtje werk je op basis van TIJD x TARIEF = PRIJS. Het nadeel van uurtje factuurtje Het model uurtje factuurtje zorgt ervoor dat klanten vragen: "Wat is jouw uurtarief?" Dit tarief gaan ze vergelijken met de tarieven van [...]

Ga naar de bovenkant