Tijd om slapende leads wakker te schudden

Ben je het zat dat je marketingstrategie niet opvalt in de massa? Voelt het alsof je boodschap verloren gaat tussen al je concurrenten?

Ben je het zat dat je marketingstrategie niet opvalt in de massa? Voelt het alsof je boodschap verloren gaat tussen al je concurrenten?

Je hebt leads, maar ze converteren niet zoals je wilt. Je weet dat er meer uit te halen valt, maar je ziet niet waar het misgaat.

En je weet dat als je niet oplost, je mooie kansen laat schieten. Dat de tijd genadeloos voorttikt. Dat je concurrent met gemak jouw ideale klant van je afsnoept.

Je ziet het al helemaal voor je:

Je ziet het al helemaal voor je:

Al die enthousiaste mensen die je straks helpt als je salespagina heel eenvoudig leads converteert naar betalende klanten. En je automatische webinar. En je funnel. Oh ja, en dan zijn er ook nog die adds die voor je zullen gaan werken als een tierelier.

O my: funnels die voor je werken, bezoekers die je aanbod direct begrijpen en kopen, en social media die dagelijks nieuwe leads opleveren. Met de juiste marketingstrategieën wordt dit werkelijkheid.

Marketingproblemen oplossen
Marketingcheck om meer klanten te krijgen

Jij hebt deze marketingmachine nog niet op orde

Alleen: al die slimme systemen, praktische plugins en flitsende funneldingetjes moeten wel nog geïnstalleerd worden of goed gaan werken

Alleen: al die slimme systemen, praktische plugins en flitsende funneldingetjes moeten wel nog geïnstalleerd worden of goed gaan werken

Hoeveel maanden zie je al dat het net niet helemaal werkt? En vooral: hoe lang blijf je dat accepteren? Hoe lang laat je jezelf nog toe dat je funnel niet zo flitsend en efficiënt is als deze zou kunnen zijn?

Het is tijd om slapende kopers wakker te maken, je boodschap op te laten vallen en je conversies te laten exploderen

Zou het niet geweldig zijn als iemand al die slepende kleine en grote lead en omzetdingetjes voor je oplost? Hoe zou het voor je zijn als nog deze maand je weggever, je funnel, je adds écht voor je gaan werken en nieuwe klanten opleveren?

Ik help je graag met alle technische rompslomp en de strategie, zodat jij als ondernemer alleen maar hoeft te doen waar je sterk in bent.

Marketing nakijken wat er aan de hand is zodat we het oplossen

3 uur duiken we samen in jouw marketing

3 uur duiken we samen in jouw marketing

We kijken waar je leads afhaken, waarom je boodschap niet opvalt, en hoe je meer klanten kunt overtuigen om te kopen.

Het is tijd om je marketing van onopvallend naar onweerstaanbaar te transformeren!

Laat je marketing dansen in het hoofd en hart van je doelgroep

Concrete actiepunten en strategieën

Concrete actiepunten en strategieën

Na een tekentafelsessie heb je een duidelijk actieplan om je marketing te optimaliseren. Je weet precies wat je moet doen om meer conversie te behalen en je omzetdoelen te halen. Geen vage beloftes, maar praktische oplossingen die direct resultaat opleveren.

Wat kun je verwachten van een tekentafelsessie?

  • Tijdens een tekentafelsessie keer ik alles wat jij doet in je marketing om. Ik kijk in alle gaten en hoeken om te zien wat er fout gaat en waar je leads afhaken. Zodat je het kunt aanpassen waardoor jouw leads alleen nog maar denken “YES, dit wil ik”.

  • Je website is de basis om online te verkopen en je hebt vast een toffe website (daar heb je in geïnvesteerd… toch?) . Ik neem je website onder de loep en laat je zien welke punten je zo kunt aanpassen, zodat bezoekers heel eenvoudig contact opnemen of je producten kopen, omdat ze denken “Precies wat ik nodig heb.”

  • Ik laat je zien hoe je mensen soepel door jouw klantreis gaan en helemaal aan het einde van de reis op een salespagina komen, zodat ze op de knop drukken om bij jou iets te kopen of aan te vragen.

  • Uit je funnel wil je verkopen en met iedere mail hoop je op conversie. Alleen merk je misschien dat dit spelletje niet zo lekker bij jou loopt. Soms heb je een lead en zo is het een langere tijd stil. Tijd om eens te kijken waar loopt het vast en waarom? Ik laat jou graag zien wat je kunt doen om je conversie te verhogen.

In slechts 10 minuten kan ik zien hoe jouw marketing beter kan converteren en waarom leads die al bij je zijn, nog niet overtuigd zijn van jouw programma of bij een ander instappen. Met deze uitgebreide 1-op-1 sessie van 3 uur gaan we je lead en omzet probleem aanpakken en je marketingmachine laten draaien om daadwerkelijk resultaten te behalen.

Plan nu een sessie in en laat mij je helpen om je marketing te optimaliseren

Plan nu een sessie in en laat mij je helpen om je marketing te optimaliseren

Gedaan met het weglekken van leads. Of vastlopen in je eigen funnel. Na de 1-op-1 sessie weet je precies wat je moet doen om meer conversie uit je marketinginspanningen te halen, zodat je marketing gaat doen wat het hoort te doen; namelijk klanten opleveren.

Laten we samen korte metten maken jouw omzetverlies en dat knagende stemmetje “Waarom werkt het nou niet?”. Echt, laat mij zien waar jij denkt dat het marketingprobleem ligt en ik zal het voor je oplossen. Samen zullen we je marketingmachine optimaliseren, zodat je eindelijk de gewenste resultaten behaalt. Namelijk klanten… en wees eerlijk… dat is wat je wil en omzet

De prijs? De investering voor een TEKENTAFEL sessie is slechts 497,- excl. btw

Meekijken met je marketing
Tekentafelsessie om jouw leadsprobleem op te lossen

Ik ben gestart nadat mijn klantenstroom aardig ingedroogd was, geen inspiratie meer had en nu heb ik na 6 maanden al ‘nee’ moeten verkopen tegen klanten, want ik heb een constante stroom van aanmeldingen, die ik (in samenwerking met Danielle) heb bewerkstelligd door mijn ideale klanten aan te trekken.

Hanneke Wieffering, Intensmens

“Wat doe ik reeds goed? Wat kan beter en ook op welke manier kan ik eenvoudig meer resultaat bereiken? Deze vragen zijn op een bij mij passende manier beantwoord.

Esther Heijmans, E-starcoaching

Samen met haar kritisch kijken naar waar ik na een jaar sta met mijn bedrijf. Kritische vragen die me echt even aan het denken zetten, tips, Danielle denkt echt mee en verdiept zich in jouw bedrijf en jou als persoon.

Miranda Wedekind, Miranda Wedekind