Waarom een e-book niet voldoende is om klanten te krijgen

Door |2019-02-02T20:32:38+02:002 februari 2019|Blog, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Strategie, Website|

Er is een periode geweest dat je met een e-book heel gemakkelijk klanten op je mailinglijst kreeg. Een simpel e-book was genoeg. Na het lezen kon de klant nog niks en was geen stap verder, maar het was dé manier om een mailinglijst te laten groeien. Je gaf 3 tips en dat was het. Massaal [...]

Wat moet je doen om te zorgen dat jij het marketing spel wint?

Door |2018-10-11T12:49:29+02:007 oktober 2018|Blog, Businesscoach, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Slim ondernemen, Social media, Strategie, Website|

"Marketing dat werkt niet voor mij. Ik heb alle trucjes al een keer geprobeerd en niks werkt." Misschien zou dit uit jouw mond kunnen komen als jouw marketingresultaten tegenvallen. Ik kom regelmatig ondernemers tegen die weinig resultaten halen uit hun marketinginspanningen. Ze zijn hevig gefrustreerd, omdat zij de succesformule niet lijken te vinden. Ik begrijp [...]

4 eenvoudige stappen om je aanbod onder de aandacht van klanten te krijgen

Door |2018-04-03T08:49:25+02:0013 maart 2018|Blog, E-mailmarketing, Ondernemerstips|

Veel ondernemers willen graag met een nieuwsbrief beginnen, maar voelen soms twijfels. Een nieuwsbrief is namelijk een mooi middel om contactmomenten te creëren met klanten. Daarom laat ik in 4 eenvoudige stappen zien, welke voorbereiding jou kan helpen om een resultaatgerichte nieuwsbrief te maken.     Stap 1 - Wat is het doel van de [...]

Je programma’s verkopen via e-mailcampagnes

Door |2017-12-09T11:31:37+02:0021 november 2017|Blog, E-mailmarketing|

Wil je eenvoudig en snel je programma aanbieden, dan is een e-mailcampagne een stap die je kunt overwegen. Een e-mailcampagne kan je een omzetboost geven en toch krijgt het niet altijd de aandacht die het verdient. En met de mogelijkheden die er nu zijn, is het heel eenvoudig om een geautomatiseerde e-mailcampagne op te zetten. [...]