Wat kun je het beste inzetten om klanten te krijgen?

Voorkom dat leads afhaken op je salespagina

Door |2024-02-15T14:23:03+01:0015 februari 2024|

Merk jij het ook dat leads afhaken op je salespagina. Met veel pijn en moeite heb je ze naar je salespagina gebracht en daar raak je ze kwijt. Terwijl in online marketing is het aantrekken van leads naar je salespagina slechts het halve werk. Het echte doel is om deze leads te converteren naar betalende klanten op je salespagina. Dat ze drukken op de koopknop. Maar wat als je merkt dat veel van je leads afhaken? Zijn dan al je [...]

Leads aantrekken vanuit social media met converterende content

Door |2024-01-30T13:04:10+01:0030 januari 2024|

Leuk die hartjes en complimentjes onder je social media post, maar waar blijven de echte acties, de inschrijvingen en de omzet? De "Yes, ik heb mij nu ingeschreven!" Het is tijd om leads om te zetten naar betalende klanten, zodat niet alleen je ego blij wordt van alle waardering op social media, maar jij het ene na het andere programma online verkoopt. Want waarom ben je zichtbaar op social media? Je wil iedere dag leads aantrekken vanuit social media. Zodat [...]

Van gratis naar kassakoopje: Hoe je leads verleidt tot hun eerste aankoop

Door |2023-12-26T11:08:08+01:0025 december 2023|

Wil je na het downloaden van jouw weggever een slimme zet maken? Voeg dan een kassakoopje toe op je bedankpagina. Waarom? Omdat dit een geweldige manier is om niet alleen leads te verzamelen, maar ook daadwerkelijk verkopen te genereren. Met een aantrekkelijk geprijsd product verleid je leads om direct tot aankoop over te gaan. Het mooie is dat zo'n kassakoopje niet alleen conversies oplevert, maar ook helpt om de investering van je social media advertenties terug te verdienen. Hoe je [...]

Je hebt geen klanten probleem

Door |2023-06-20T17:01:45+02:007 juni 2023|

"Waar zit toch die ontbrekende schakel? Schijt, waarom werkt het nou niet?" De verhaaltjes die aangaan Als je merkt dat je geen klanten krijgt En wat ik heel vaak hoor als ik ondernemers spreek... Mijn standaard vraag is Waar ligt het aan? Ik heb geen klanten.... Oke, dus je hebt wel voldoende mensen gesproken de afgelopen tijd? Salesgesprekken gehad om je aanbod te doen? Nou, euhhh Niet echt... Niet? Geen potentiële klanten gesproken de afgelopen tijd? Of hoeveel waren [...]

Pak je kansen als ondernemers als ze er zijn

Door |2023-10-24T08:42:08+02:0020 februari 2023|

Babbel, de babbel, de babbel... Je bent gezellig op een netwerkborrel en je bent blij dat je iemand hebt gevonden om een praatje mee te maken.   Het standaard, wat doe jij.. is geweest en voor je gevoel kun je even ademhalen, want dit is écht een leuke gesprekspartner. Zo'n eentje waarmee je ook gezellig kunt kletsen op een terrasje.   Opeens is er een hoop gestommel en zie je een kist verschijnen   De organisator klimt er bovenop en in zijn [...]

3 reden waarom je een expert naast je nodig hebt tijdens een lancering

Door |2023-02-14T21:35:42+01:0014 februari 2023|

Kijk, je bent als ondernemer gewend om alles alleen te doen. En dat is slim, want grote budgetten om je aanbod in de picture zetten heb je nu niet. Maar aan alles voel je dat het tijd is om je aanbod te verkopen, want je hebt van je programma echt een masterpiece gemaakt.   So well hello sales funnel... Na het volgen van een webinar gisteren... weet je zeker Dit wordt jouw manier om je aanbod te verkopen..   Kiek [...]

Wat veel ondernemers vergeten bij e-mailmarketing

Door |2023-02-06T17:11:11+01:006 februari 2023|

Eén van de grootste fouten in e-mailmarketing is zo simpel. Echt, het is zo simpel, dat het snel over het hoofd wordt gezien.   << Het is de follow-up in al je activiteiten >>     Veel ondernemers stoppen veel energie in het verzamelen van e-mailadressen en bieden bijvoorbeeld een interessante weggever aan op hun website. Maar als het cadeau is ontvangen door de potentiele klanten...dan blijft het daarna vaak stil. Niks geen aandacht meer of tips voor deze geïnteresseerde [...]

3 marketing machines die niet mogen ontbreken om klanten te krijgen

Door |2022-11-23T13:23:09+01:0023 november 2022|

Welke marketing machines zijn slim om in te zetten om klanten te krijgen? De keuze is tegenwoordig reuze, maar deze drie marketing machines ontbreken bij veel ondernemers of ze sputteren en hebben wat nieuwe olie nodig.   Marketing machines inzetten om klanten te krijgen Om klanten te krijgen is het slim dat je een tactiek hebt om je nieuwsbrieflijst te laten groeien, zichtbaar bent voor potentiële klanten via bijvoorbeeld social media en dat je salesactiviteiten inzet om verkoopsignalen op te [...]

Werkt het inschakelen van influencers?

Door |2022-05-24T15:48:19+02:0030 mei 2022|

Al een tijdje loop ik rond met deze vraag: "Werkt dat nou, een influencer inschakelen om je product te promoten?" Ik zie ze voorbij komen met hun grote accounts met tig volgers. En in een flitsende reel op Insta promoten ze een product zoals billendoekjes, water met een smaakje of ga zo maar door... Als ik er marketingtechnisch naar kijk, dan kan ik niet anders dan zeggen... dat werkt, punt.   Veel volgers maakt je interessant om producten aan te [...]

Een webinar organiseren

Door |2022-02-16T14:56:29+01:0018 februari 2022|

Een webinar organiseren is een super slimme tool om klanten te krijgen. En als creatieve ondernemer heb je vast zelf weleens live meegedaan aan een webinar. Eventueel heb je deze achteraf on demand bekeken, omdat het niet in een druk werkschema paste of heb je de term in de wandelgangen weleens horen vallen. Nieuwsgierig als je bent, wil je graag weten wat deze marketingtool te bieden heeft. Een webinar organiseren kan ook voor jou deel uitmaken van slimme marketing en [...]

Ga naar de bovenkant