Ontspannen verkopen zelfs op lastige momenten

Door |2019-04-21T13:53:03+02:0016 april 2019|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen|

De laatste tijd merk je dat er iets knaagt. Er zijn momenten dat je je aanbod inslikt als er een kans voorbij komt om te verkopen. Later vraag je je af waarom je dit hebt gedaan. Het is toch een mooie kans en jij pakt hem niet. Waarom gebeurt dit? Waarom laat je kansen schieten [...]

Deel 3: Jij bent de krachtige motor achter jouw marketingsucces

Door |2019-03-20T10:26:28+02:0017 maart 2019|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Mindset, Ondernemerstips, Slim ondernemen|

Het is heel frustrerend als keer op keer blijkt dat je zelf de grootste oorzaak bent van het tegenvallend resultaat. Ook als het een perfect ingerichte marketingcampagnes was. Je kunt de mooiste marketingcampagnes bedenken, als jij er niet in gelooft dan gaat het resultaat tegenvallen. Mijn kanten ontwikkelen de prachtigste dingen. Ze zetten complete campagnes professioneel [...]

Deel 2: Een goed productaanbod is de kracht achter je marketing

Door |2019-03-08T07:54:16+02:008 maart 2019|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Strategie|

Als je productaanbod niet goed is ingericht, wordt het lastiger om vanuit je marketing je aanbod te verkopen. Mijn klant Saskia merkte het ook dat haar productaanbod super belangrijk was om resultaten uit haar marketing te halen. Ze had verschillende doelgroepen en bedacht steeds weer nieuwe oplossingen door een workshop te maken of een online [...]

DEEL 1: Perfecte marketing werkt niet voor je bedrijf als je de sales niet op orde hebt

Door |2019-03-08T07:55:29+02:003 maart 2019|Blog, Businesscoach, Geldmindset, Klanten krijgen, Marketing, Slim ondernemen, Strategie|

Denk je dat je bedrijf gaat lopen als je je marketing optimaal hebt ingericht? Helaas. Een perfect draaiende marketingmachine heeft geen resultaat als je niet ook je sales, je productaanbod én jezelf op orde hebt.  Als er in één pijler een vastloper zit, de sales bijvoorbeeld, zoals mijn klant van vorige maand merkte, dan [...]

Waarom een e-book niet voldoende is om klanten te krijgen

Door |2019-02-02T20:32:38+02:002 februari 2019|Blog, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Strategie, Website|

Er is een periode geweest dat je met een e-book heel gemakkelijk klanten op je mailinglijst kreeg. Een simpel e-book was genoeg. Na het lezen kon de klant nog niks en was geen stap verder, maar het was dé manier om een mailinglijst te laten groeien. Je gaf 3 tips en dat was het. Massaal [...]

Zijn businesscoaches geldwolven

Door |2019-01-15T21:51:56+02:0015 januari 2019|Blog, Businesscoach, Marketing, Strategie|

"Dit is misschien wat je businesscoach je wijs heeft gemaakt, maar... Businesscoaches blijven zich vermenigvuldigen... Businesscoaches hebben zelf niet doorleefd wat ze de ander leren... Businesscoaches veel herrie, weinig inhoud..." en zo kan ik nog wel doorgaan. Iedere dag komt er wel een artikel voorbij en op dit moment lijkt het wel een hype om [...]

Bloggen, het is geen prioriteit en er is geen planning

Door |2018-11-26T08:10:15+02:0021 november 2018|Blog, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Planning, Website|

Daar zit je dan te staren naar je beeldscherm. Waar ga je nou weer over bloggen? Je weet dat het belangrijk is. Dat bloggen je helpt om te stijgen in de zoekmachines. Je weet dat klanten je over 2 jaar nog kunnen vinden als je een goed blog maakt. Maar ja... dat bloggen is best [...]

Je doet jouw marketing naast al het andere werk

Door |2018-10-21T18:32:47+02:0021 oktober 2018|Blog, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Planning, Slim ondernemen, Strategie|

"Oja, ik moet ook nog even..." Voor veel ondernemers is het herkenbaar om de marketing naast hun andere werk te doen. Het bungelt er een beetje bij, maar het besef is er dat marketing belangrijk is om geld te verdienen. Dus op het laatste moment worden dingen ontwikkeld. Het is maar goed dat ze expert [...]

Hou marketing zo simpel mogelijk om leads te krijgen

Door |2018-10-28T11:32:53+02:0012 oktober 2018|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Strategie|

Je kunt marketing heel complex maken, maar dat wil je niet. Hou marketing zo simpel mogelijk. Anders ben je er heel veel tijd mee kwijt en kost het je veel geld. Je wil juist dat je marketing simpel wordt. Ieder ondernemer wil leads die klanten kunnen worden. Om leads te krijgen in je marketingfunnel kun [...]

Wat moet je doen om te zorgen dat jij het marketing spel wint?

Door |2018-10-11T12:49:29+02:007 oktober 2018|Blog, Businesscoach, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Slim ondernemen, Social media, Strategie, Website|

"Marketing dat werkt niet voor mij. Ik heb alle trucjes al een keer geprobeerd en niks werkt." Misschien zou dit uit jouw mond kunnen komen als jouw marketingresultaten tegenvallen. Ik kom regelmatig ondernemers tegen die weinig resultaten halen uit hun marketinginspanningen. Ze zijn hevig gefrustreerd, omdat zij de succesformule niet lijken te vinden. Ik begrijp [...]