Zijn businesscoaches geldwolven

"Dit is misschien wat je businesscoach je wijs heeft gemaakt, maar... Businesscoaches blijven zich vermenigvuldigen... Businesscoaches hebben zelf niet doorleefd wat ze de ander leren... Businesscoaches veel herrie, weinig inhoud..." en zo kan ik nog wel doorgaan. Iedere dag komt er wel een artikel voorbij en op dit moment lijkt het wel een hype om [...]

Door |2019-01-15T21:51:56+00:0015 januari 2019|Blog, Businesscoach, marketing, Strategie|0 Reacties

Bloggen, het is geen prioriteit en er is geen planning

Daar zit je dan te staren naar je beeldscherm. Waar ga je nou weer over bloggen? Je weet dat het belangrijk is. Dat bloggen je helpt om te stijgen in de zoekmachines. Je weet dat klanten je over 2 jaar nog kunnen vinden als je een goed blog maakt. Maar ja... dat bloggen is best [...]

Je doet jouw marketing naast al het andere werk

"Oja, ik moet ook nog even..." Voor veel ondernemers is het herkenbaar om de marketing naast hun andere werk te doen. Het bungelt er een beetje bij, maar het besef is er dat marketing belangrijk is om geld te verdienen. Dus op het laatste moment worden dingen ontwikkeld. Het is maar goed dat ze expert [...]

Hou marketing zo simpel mogelijk om leads te krijgen

Je kunt marketing heel complex maken, maar dat wil je niet. Hou marketing zo simpel mogelijk. Anders ben je er heel veel tijd mee kwijt en kost het je veel geld. Je wil juist dat je marketing simpel wordt. Ieder ondernemer wil leads die klanten kunnen worden. Om leads te krijgen in je marketingfunnel kun [...]

Wat moet je doen om te zorgen dat jij het marketing spel wint?

"Marketing dat werkt niet voor mij. Ik heb alle trucjes al een keer geprobeerd en niks werkt." Misschien zou dit uit jouw mond kunnen komen als jouw marketingresultaten tegenvallen. Ik kom regelmatig ondernemers tegen die weinig resultaten halen uit hun marketinginspanningen. Ze zijn hevig gefrustreerd, omdat zij de succesformule niet lijken te vinden. Ik begrijp [...]

Alle marketingacties waarvan iedereen roept dat je die moet doen, is dat echt een must om te groeien met je bedrijf?

Veel ondernemers krijgen vaak tips van andere ondernemers. Vaak goed bedoeld worden er tips gedeeld en bij jou gaan er eigenlijk alleen maar meer vragen komen door alle tips. De één zegt dit en de ander zegt dat en wat is nou een goede keuze voor jou? Moet jij echt op dit moment een nieuwe [...]

Klanten komen op jouw salespagina, maar kopen niet

"Waarom kopen ze nou niet, als ze op mijn salespagina komen? Ik zie dat ze door mijn actie er komen, maar ze hebben niks gekocht." Dat is balen natuurlijk, want je hebt zo je best gedaan. Je hebt bijvoorbeeld een webinar gegeven en je aanbod gedaan. Het webinar geven was al een uitdaging, maar je [...]

Door |2018-06-14T10:52:30+00:0014 juni 2018|Blog, marketing, Website|0 Reacties

Marketing is niet verkopen, maar problemen oplossen

Marketing wordt vaak op de verkeerde manier ingezet. Een tijd geleden werkte de gladde praatjes nog, maar de klanten worden steeds kieskeuriger en daardoor is het moeilijker om ze goed te bereiken. De uitdaging is om steeds je boodschap over te brengen en resultaten uit je inspanningen te halen. Alleen hebben veel ondernemers moeite om [...]

Door |2018-04-26T07:08:30+00:0026 april 2018|Blog, marketing, Online marketing, Strategie|0 Reacties

Klanten krijgen kan slimmer

Wil jij je business vandaag nog een boost te geven? Je klantenstrategie bepalen en deze strategie gelijk in de praktijk te brengen? Waardoor je direct een flinke kick-start ervaart deze maand? Lees dan snel verder ;-) 

- Bestaande klanten behouden - Bekijk je bestaande klanten eens goed. Welke signalen geven zij af? Waar hebben zij [...]

[Video] Marketingplan voor 2018 maken + Nieuwjaarsgroet

Ik doe mee met de MAKE THE CHANGE – CHALLENGE Ben jij klaar voor 2018? Heb je jouw marketingplan al gemaakt voor het nieuwe jaar? Ik weet het, het is altijd even een dingetje, maar als je strategisch en slim wilt ondernemen dan moet je ruimte in je agenda maken om het [...]

Door |2017-12-31T13:46:01+00:0031 december 2017|Blog, marketing, Strategie|0 Reacties