Businesscoach voor gevoelige en slimme multipotentials 06 - 14 83 44 31 | info@gripopbedrijfsgroei.nl

Deel 2: Een goed productaanbod is de kracht achter je marketing

Door |2019-03-08T07:54:16+02:008 maart 2019|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Strategie|

Als je productaanbod niet goed is ingericht, wordt het lastiger om vanuit je marketing je aanbod te verkopen. Mijn klant Saskia merkte het ook dat haar productaanbod super belangrijk was om resultaten uit haar marketing te halen. Ze had verschillende doelgroepen en bedacht steeds weer nieuwe oplossingen door een workshop te maken of een online [...]

DEEL 1: Perfecte marketing werkt niet voor je bedrijf als je de sales niet op orde hebt

Door |2019-03-08T07:55:29+02:003 maart 2019|Blog, Businesscoach, Geldmindset, Klanten krijgen, Marketing, Slim ondernemen, Strategie|

Denk je dat je bedrijf gaat lopen als je je marketing optimaal hebt ingericht? Helaas. Een perfect draaiende marketingmachine heeft geen resultaat als je niet ook je sales, je productaanbod én jezelf op orde hebt.  Als er in één pijler een vastloper zit, de sales bijvoorbeeld, zoals mijn klant van vorige maand merkte, dan [...]

Waarom een e-book niet voldoende is om klanten te krijgen

Door |2019-02-02T20:32:38+02:002 februari 2019|Blog, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Strategie, Website|

Er is een periode geweest dat je met een e-book heel gemakkelijk klanten op je mailinglijst kreeg. Een simpel e-book was genoeg. Na het lezen kon de klant nog niks en was geen stap verder, maar het was dé manier om een mailinglijst te laten groeien. Je gaf 3 tips en dat was het. Massaal [...]

Zijn businesscoaches geldwolven

Door |2019-01-15T21:51:56+02:0015 januari 2019|Blog, Businesscoach, Marketing, Strategie|

"Dit is misschien wat je businesscoach je wijs heeft gemaakt, maar... Businesscoaches blijven zich vermenigvuldigen... Businesscoaches hebben zelf niet doorleefd wat ze de ander leren... Businesscoaches veel herrie, weinig inhoud..." en zo kan ik nog wel doorgaan. Iedere dag komt er wel een artikel voorbij en op dit moment lijkt het wel een hype om [...]

Je doet jouw marketing naast al het andere werk

Door |2018-10-21T18:32:47+02:0021 oktober 2018|Blog, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Planning, Slim ondernemen, Strategie|

"Oja, ik moet ook nog even..." Voor veel ondernemers is het herkenbaar om de marketing naast hun andere werk te doen. Het bungelt er een beetje bij, maar het besef is er dat marketing belangrijk is om geld te verdienen. Dus op het laatste moment worden dingen ontwikkeld. Het is maar goed dat ze expert [...]

Hou marketing zo simpel mogelijk om leads te krijgen

Door |2018-10-28T11:32:53+02:0012 oktober 2018|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Strategie|

Je kunt marketing heel complex maken, maar dat wil je niet. Hou marketing zo simpel mogelijk. Anders ben je er heel veel tijd mee kwijt en kost het je veel geld. Je wil juist dat je marketing simpel wordt. Ieder ondernemer wil leads die klanten kunnen worden. Om leads te krijgen in je marketingfunnel kun [...]

Wat moet je doen om te zorgen dat jij het marketing spel wint?

Door |2018-10-11T12:49:29+02:007 oktober 2018|Blog, Businesscoach, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Slim ondernemen, Social media, Strategie, Website|

"Marketing dat werkt niet voor mij. Ik heb alle trucjes al een keer geprobeerd en niks werkt." Misschien zou dit uit jouw mond kunnen komen als jouw marketingresultaten tegenvallen. Ik kom regelmatig ondernemers tegen die weinig resultaten halen uit hun marketinginspanningen. Ze zijn hevig gefrustreerd, omdat zij de succesformule niet lijken te vinden. Ik begrijp [...]

Alle marketingacties waarvan iedereen roept dat je die moet doen, is dat echt een must om te groeien met je bedrijf?

Door |2018-09-21T10:03:48+02:0021 september 2018|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Social media, Strategie|

Veel ondernemers krijgen vaak tips van andere ondernemers. Vaak goed bedoeld worden er tips gedeeld en bij jou gaan er eigenlijk alleen maar meer vragen komen door alle tips. De één zegt dit en de ander zegt dat en wat is nou een goede keuze voor jou? Moet jij echt op dit moment een nieuwe [...]

Een Facebook bericht of een blog maken zorgt niet gelijk voor verkopen

Door |2019-06-03T09:31:02+02:009 september 2018|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen, Social media, Strategie, Website|

Ik zie heel veel ondernemers hard werken aan hun blog artikelen of zwoegen op een Facebook bericht. Als ik dan vraag wat ze doen om hun producten te verkopen, dan krijg ik ook altijd deze marketingacties te horen. Oke, zit je er klaar voor? Een Facebookbericht of een blog op je website plaatsen gaat niet [...]

Marketing is niet verkopen, maar problemen oplossen

Door |2018-04-26T07:08:30+02:0026 april 2018|Blog, Marketing, Online marketing, Strategie|

Marketing wordt vaak op de verkeerde manier ingezet. Een tijd geleden werkte de gladde praatjes nog, maar de klanten worden steeds kieskeuriger en daardoor is het moeilijker om ze goed te bereiken. De uitdaging is om steeds je boodschap over te brengen en resultaten uit je inspanningen te halen. Alleen hebben veel ondernemers moeite om [...]