Kijk, je bent als ondernemer gewend om alles alleen te doen. En dat is slim, want grote budgetten om je aanbod in de picture zetten heb je nu niet. Maar aan alles voel je dat het tijd is om je aanbod te verkopen, want je hebt van je programma echt een masterpiece gemaakt.

 

So well hello sales funnel...
Na het volgen van een webinar gisteren... weet je zeker
Dit wordt jouw manier om je aanbod te verkopen..

 

Kiek nou
Al zoveel gedaan
I'm in controle baby

 

Maar... hohoho enthousiasteling

 

 

Weet je zeker dat je het alleen het beste kunt?

 

Kijk, ik snap je dat je gewend bent om het allemaal alleen te doen. Maar ik ga je nu laten zien waarom het slim is om een expert (mij bijvoorbeeld hahahaha) naast je te hebben staan als je een productlancering van A tot Z gaat maken.

 

Komt ie...

 

  1. Je zit er te dicht op

Say what?

Het is toch mijn programma, dus ik ben toch de aangewezen persoon om er over te vertellen? Ik heb het masterpiece zelf bedacht.

 

En ik hoor je...
Mooierd, omdat je zelf al zo veel over het onderwerp weet, is het voor jou moeilijk om in de schoenen van je klant te gaan staan. Jij bent al tig stappen verder en vergeet vaak de wereld waar je klant nu staat.

 

Echt geloof mij
Ook jij hebt iemand nodig die met een ongedwongen blik naar je lanceringsaanpak kijkt

 

Je weet wel, zo'n bemoeial die steeds lastige vragen stelt....

Waarom doe je dit zo?
Wat bedoel je hier nou mee?
Zou je dat ook zeggen als ik live voor je neus sta?
Volgens mij vergeet je dit....

 

2. Trail and error voorkomen tijdens je lancering

Het ziet er vaak zo simpel uit in een gratis webinar...
Een salesfunnel... die maak je effe
Social media... bedenk gewoon wat posts en ga een keertje live

 

En hoppa... je verkoopt je aanbod

 

Nou, ik weet niet van welke planeet jij komt...
Maar mijn ervaring is dat er veel meer bij komt kijken als je het succesvol wilt lanceren....

 

 

Ja, jij mag het eigenwijs zelf uitzoeken
Maar geloof mij...

Eén blik is genoeg om te zien of het gaat werken of dat er nog werk aan de winkel is met jouw lancering

 

En mijn ervaring is...
dat die gouden bergen...
Altijd net even iets anders uitpakken dan zoals het wordt geschetst

 

3. Ook jij hebt maar 24 uur in een dag

Als jij alles moet uitzoeken, na pluizen... dan gaat daar ongezien heel veel tijd in zitten.

 

Geloof je mij niet?

.....

Pak de timer er maar eens bij...
En ontdek dat een uur zo voorbij vliegt als je niet precies weet HOE het werkt

 

Dus ja,
jij kunt gaan uitzoeken hoe social media advertenties werken

Of je pakt het gelijk goed aan,
zodat ik je laat zien hoe het werkt en je gelijk resultaat hebt

 

Aan jou de keus...

 

En ja, ik hoor je nu sputteren
De kosten, de kosten...

Maar wat kost dit je allemaal wel niet?

Om alles zelf uit te zoeken...
Zet je eigen uurtarief er maar eens tegenover

 

.....

Wat zeg je?
Ik hoor je niet goed hoor...

Heb ik misschien gelijk...
You Bet Yah...

 

Kijk, ik heb het al tig keer gedaan... dus laat zo de route zien

Jij moet bij elke stappen uitzoeken hoe het werkt
Met de kans dat je het ook nog eens niet goed doet

 

.....

 

Ja, lees nog maar eens
Dat je het niet goed doet...
Ik zeg het echt...

 

En dan zit jij straks met de gebakken peren
Omdat je je masterpiece niet verkoopt

 

 

Ontdek de redenen waarom jouw lanceerplan niet werkt en wat je beter kunt doen

Misschien krap je jezelf nu wel op je hoofd en denk je...
Sjoet, wat nu?
Daan heeft gelijk...

 

Wil jij succesvol je aanbod lanceren
dan heb je een ijzersterk lanceerplan nodig
Simpeler kan ik het niet maken

 

21 februari ga ik tijdens een persoonlijke trainingsdag jou alles vertellen over lanceren, zodat jij met jouw killer lanceerplan naar huis gaat. Ik leer je wat je nodig hebt om een impact te hebben met jouw lancering. Geef je alle ins and outs van de fases en je ontdek hoe je op jouw manier een hoop tam tam kunt maken, zodat je jouw aanbod verkoopt.

 

Meer weten of aanmelden?
Check de dag hier

 

Be there

 

De dingen die je absoluut nodig hebt voor een succesvolle lancering:

  • Maak jouw persoonlijke lanceer schema
  • Kies verleidelijk prijzen + betalingsopties
  • Wat zijn jouw Must-Have special bonussen?
  • Verzin slimme pre-lanceringscontent
  • Ontwikkel aantrekkelijke opt-in-pagina’s en opvolg mails om de opwinding te vergroten
  • Ontdek welke content je helpt om je aanbod te verkopen tijdens een lancering
  • Hoe helpt affiliatie marketing om je aanbod te verkopen
  • Bouw duidelijk aan jouw portemonnee trek moment in een webinar of livestreaming
  • Vergeet niet te kijken naar het allerbelangrijkste onderdeel, het winkelwagentje
  • Hoe kun je klanten verleiden om nog meer te kopen

Het komt allemaal aan bod tijdens “Jouw killer plan voor een succesvolle lancering”.

 

 

P.S. is de dag al geweest en lees je later dit artikel
Stuur mij gewoon een berichtje en dan kijk ik met je mee naar jouw lanceringsplan en laat je zo zien waar jij kansen laat liggen

Zoek je antwoorden op jouw ondernemersvragen of ervaar je knelpunten in het bedrijf? Laat mij meekijken, zodat we samen de oorzaak tevoorschijn halen en oplossen | Grip op jezelf, je bedrijf en je groei |