Hoe overtuig jij klanten in een salesfunnel?

Door |2019-09-17T16:35:10+02:0020 september 2019|Blog, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Website|

Als ik mezelf zou omschrijven, dan zou ik zeggen dat ik een vriendelijk doch uitermate nuchter type ben. Ik ‘geloof’ niet alles wat me verteld wordt. Nee, voordat ik een ‘verkoopverhaal’ echt ‘koop’, tackel en doorgrond ik alles. Wat houdt dat dan specifiek voor mij persoonlijk in? Ik heb ‘bewijs’ nodig, dat wat jij me vertelt geen ‘broodje aap’ verhaal is. Daarvoor zoek ik argumentatie. In eerste instantie, als ik je nog niet ken, ga ik op je website zoeken [...]

Zorg voor goede afbeeldingen in je marketing- en salesfunnel

Door |2019-09-17T16:55:53+02:0017 september 2019|Blog, E-mailmarketing, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Strategie|

Liever luisteren dan lezen? Klik hieronder: Ook bij je marketing- en salesfunnel geldt: Eén beeld zegt vaak meer dan 1000 woorden. Vandaar dat ik graag de proef op de som neem bij jullie. Uit onderzoek blijkt dat de ene of de ander foto van de mens achter een bedrijf veel verschil uitmaakt. Is de foto ernstig en serieus? Dan kan dat een positief effect hebben als jij in een branche werkt waarin deze eigenschappen op hoge [...]

Waarom laat ik mij afleiden door social media als ondernemer

Door |2019-08-02T10:22:17+02:0025 juli 2019|Blog, Mindset, Ondernemerstips, Planning, Slim ondernemen|

Liever luisteren dan lezen? Klik hieronder:   Het is zo verleidelijk. Even je social media checken en voor je het weet ben je 2 uur verder. Poef, weg is je tijd en het komt niet meer terug. Je wil focus aanbrengen en geen afleiding. Er is genoeg te doen en je wilt juist bezig zijn met alle dingen die bijdragen aan het succes dat je wilt behalen. Alleen het is zo leuk. Het verhaal van een vriendin. Een [...]

Het maken van een blog kost mij veel tijd, wat doe ik fout?

Door |2019-07-10T10:08:24+02:0010 juli 2019|Blog, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen|

Iedere ondernemen weet dat het goed is om te bloggen. Bloggen helpt je om gevonden te worden in de zoekmachines en draagt bij aan een goede SEO. Alleen worstelen veel ondernemers met het maken van een blog. Je maakt het veel te ingewikkeld voor jezelf en je bent lang bezig om de content te maken. Kan dat niet makkelijker? Bloggen komt bij veel ondernemers iedere week terug en sommige hebben er een dagtaak aan om het te maken (of soms [...]

Waarom wacht ik altijd tot het laatste moment?

Door |2019-07-10T10:11:54+02:0025 juni 2019|Blog, Hoogbegaafd, Hooggevoelig, Mindset, Ondernemerstips|

Je had het je nog zo voorgenomen. Deze keer ging je vooruit werken en niet meer wachten tot op het laatste moment om het af te maken. Alleen je hebt het weer voor elkaar. De deadline komt in zicht en nu geef je flink gas om het op het gewenste moment klaar te hebben. Door je hoofd schiet steeds de vraag "Waarom lukt het mij niet om het te plannen en stel ik tot het allerlaatste moment uit? Ik kies [...]

Je weet precies wat je moet doen als ondernemer en het lukt niet

Door |2019-06-18T15:31:42+02:0018 juni 2019|Blog, Businesscoach, Hoogbegaafd, Hooggevoelig, Mindset, Ondernemerstips, Slim ondernemen|

“Danielle hoe moet het dan? Ik weet precies hoe het werkt, alleen ik krijg het toch niet voor elkaar". Mijn klant keek mij wanhopig aan en wat herkende ik haar frustratie. Veel hooggevoelige en hoogbegaafde ondernemers zoeken naar het antwoord op de vraag "HOE moet het dan?" Ze blijven trainingen volgen om antwoorden te krijgen, alleen het lukt ze niet om de kennis te linken aan de bestaande kennis die ze al hebben.  Hun brein wordt weer gevoed met nieuwe kennis [...]

Het ondernemen wordt je te veel als hooggevoelige of hoogbegaafde ondernemer

Door |2019-06-03T18:18:15+02:003 juni 2019|Blog, Businesscoach, Hoogbegaafd, Hooggevoelig, Ondernemerstips, Slim ondernemen|

  Vaak zitten alle plannen in ons hoofd. Door de hoeveelheid van alle stappen, loopt je brein over en blokkeer je opeens. Waar begin je? De neiging is om het voor je uit te schuiven en er niet aan te beginnen. Je blokkeert en raakt alleen maar gefrustreerd of boos op jezelf. Je voelt je overweldigd door alles wat je moet doen Een vervelend gevoel en het helpt je niet om je plannen te realiseren. Veel hooggevoelige en hoogbegaafde ondernemers [...]

Het ondernemen te ingewikkeld maken zelfs als je een snel denkend brein hebt

Door |2019-05-27T20:33:01+02:0027 mei 2019|Blog, Businesscoach, Hoogbegaafd, Ondernemerstips, Slim ondernemen|

“Moet ik dan de prijs op mijn website aanpassen als ik het aanbod wil doen aan mijn klant vanmiddag? Moet ik ook niet eerst de hele websitepagina veranderen? Moet ik niet….” Ik hou van mijn klanten, laat ik dat als eerste zeggen… maar soms maken ondernemers het zichzelf zo ongelofelijk moeilijk. Als hooggevoelige en hoogbegaafde ondernemer kunnen wij het grote plaatje zien, alleen raken we wat onrustig om het dan in kleine hapklare brokjes te doen. We denken te diep [...]

Je hebt geen inspiratie om content te maken

Door |2019-05-02T08:14:16+02:0028 april 2019|Blog, Hoogbegaafd, Ondernemerstips, Online marketing|

Vol enthousiasme ga je aan de slag. Je wilt content maken, alleen je blijft staren naar een wit scherm. De cursor knippert voor je. Wat je ook doet, het lukt je bijvoorbeeld niet om een nieuwsbrief te maken. Dat is best een uitdaging als er die dag een nieuwsbrief op de planning staat en je nu daar iets voor moet maken. De druk neemt toe en dat lijkt het maken van content alleen maar lastiger te maken. Veel hoogbegaafde ondernemers schudden normaal [...]

Ontspannen verkopen zelfs op lastige momenten

Door |2019-04-21T13:53:03+02:0016 april 2019|Blog, Businesscoach, Klanten krijgen, Marketing, Ondernemerstips, Online marketing, Slim ondernemen|

De laatste tijd merk je dat er iets knaagt. Er zijn momenten dat je je aanbod inslikt als er een kans voorbij komt om te verkopen. Later vraag je je af waarom je dit hebt gedaan. Het is toch een mooie kans en jij pakt hem niet. Waarom gebeurt dit? Waarom laat je kansen schieten als er wel mogelijkheden zijn om te verkopen? Iedere ondernemer maakt dit mee, het moment dat een gouden kans voorbij komt en je zegt niks. [...]