3 reden waarom je een expert naast je nodig hebt tijdens een lancering

Door |2023-02-14T21:35:42+01:0014 februari 2023|

Kijk, je bent als ondernemer gewend om alles alleen te doen. En dat is slim, want grote budgetten om je aanbod in de picture zetten heb je nu niet. Maar aan alles voel je dat het tijd is om je aanbod te verkopen, want je hebt van je programma echt een masterpiece gemaakt.   So well hello sales funnel... Na het volgen van een webinar gisteren... weet je zeker Dit wordt jouw manier om je aanbod te verkopen..   Kiek [...]

Ik doe het niet – ik wil het niet of ik kan het niet geneuzel

Door |2023-02-06T17:20:17+01:0013 februari 2023|

Elise had twee weken geleden heel duidelijk in haar agenda gezet >> 15 februari webinar geven <<   Ze zag het helemaal zitten en vol enthousiasme sloten we de coachingsessie af      Vanmorgen sprak ik haar... En vandaag is het... Juist.... we zijn twee weken verder   Al snel kwam ik erachter dat het webinar nog net zo ver was als het moment waarop we de vorige keer afscheid van elkaar namen   Geen aanmeldpagina, geen mailtjes, geen follow up... [...]

Wat veel ondernemers vergeten bij e-mailmarketing

Door |2023-02-06T17:11:11+01:006 februari 2023|

Eén van de grootste fouten in e-mailmarketing is zo simpel. Echt, het is zo simpel, dat het snel over het hoofd wordt gezien.   << Het is de follow-up in al je activiteiten >>     Veel ondernemers stoppen veel energie in het verzamelen van e-mailadressen en bieden bijvoorbeeld een interessante weggever aan op hun website. Maar als het cadeau is ontvangen door de potentiele klanten...dan blijft het daarna vaak stil. Niks geen aandacht meer of tips voor deze geïnteresseerde [...]

3 marketing machines die niet mogen ontbreken om klanten te krijgen

Door |2022-11-23T13:23:09+01:0023 november 2022|

Welke marketing machines zijn slim om in te zetten om klanten te krijgen? De keuze is tegenwoordig reuze, maar deze drie marketing machines ontbreken bij veel ondernemers of ze sputteren en hebben wat nieuwe olie nodig.   Marketing machines inzetten om klanten te krijgen Om klanten te krijgen is het slim dat je een tactiek hebt om je nieuwsbrieflijst te laten groeien, zichtbaar bent voor potentiële klanten via bijvoorbeeld social media en dat je salesactiviteiten inzet om verkoopsignalen op te [...]

Ik doe alles zoals het hoort en het werkt niet

Door |2022-11-15T20:42:12+01:0015 november 2022|

Picture this.... Een ondernemer voor mijn neus... Volledig gefrustreerd.   "Ik doe toch alles volgens het boekje... Ik heb mensen op mijn mailinglijst staan. Iedere keer stuur ik een nieuwsbrief. Mensen volgen mij op Insta, LinkedIn... en ik zit al over de 50 likes met mijn post. Maar.... als ik heel eerlijk ben, dan blijven de klanten uit. Ik twijfel daarom wel eens, waarom al deze inspanningen iedere keer weer doen? Want volgens mij levert het mij totaal geen klanten op [...]

Ondernemer, alles wat je wilt is er al

Door |2022-10-25T13:08:44+02:0025 oktober 2022|

"Ohhh sjoet... nou gaat het gebeuren... Nu gaan we voor het echie..."   De druk in je lichaam loopt op... en voel je daar nou een kleine rilling terwijl je het gesprek beëindigd?   Terwijl je jouw telefoon weglegt, kijkt je nog wat in het rond.   Is dit écht gebeurd? Heeft deze klant écht contact met je opgenomen? En ga je nou morgen een offerte maken....     Jep, de realiteit zakt dieper in..   Je hebt het gewoon [...]

Werkt het inschakelen van influencers?

Door |2022-05-24T15:48:19+02:0030 mei 2022|

Al een tijdje loop ik rond met deze vraag: "Werkt dat nou, een influencer inschakelen om je product te promoten?" Ik zie ze voorbij komen met hun grote accounts met tig volgers. En in een flitsende reel op Insta promoten ze een product zoals billendoekjes, water met een smaakje of ga zo maar door... Als ik er marketingtechnisch naar kijk, dan kan ik niet anders dan zeggen... dat werkt, punt.   Veel volgers maakt je interessant om producten aan te [...]

Een webinar organiseren

Door |2022-02-16T14:56:29+01:0018 februari 2022|

Een webinar organiseren is een super slimme tool om klanten te krijgen. En als creatieve ondernemer heb je vast zelf weleens live meegedaan aan een webinar. Eventueel heb je deze achteraf on demand bekeken, omdat het niet in een druk werkschema paste of heb je de term in de wandelgangen weleens horen vallen. Nieuwsgierig als je bent, wil je graag weten wat deze marketingtool te bieden heeft. Een webinar organiseren kan ook voor jou deel uitmaken van slimme marketing en [...]

Waarom ik alle guru’s verwijderde op social media en uit mijn mailbox

Door |2022-02-15T17:17:25+01:0015 februari 2022|

Gek werd ik ervan... de stortvloed aan content die op mij afkwam als ik social media opende of de mail in mijn mailbox checkte. Doe dit, doe het zo, wees consequent, ben je wel betrouwbaar... en ga zo maar even door. Al die tips en adviezen om een succesvol bedrijf te bouwen maakte mij iedere dag duidelijk dat ik iets niet goed deed. Want ik hield mij er niet aan... Ja, ik had het wel geprobeerd, maar inwendig voelde ik [...]

Verkopen in je webinar is lastig

Door |2022-01-19T20:34:34+01:0019 januari 2022|

Aan alles voel je dat je een webinar wilt geven, maar je heb geen zin in het verkoperige stuk dat in een webinar zit. Je weet wel... het punt dat je jouw aanbod gaat doen en je bij anderen ziet dat dan de kassa gaat rinkelen in de mailbox. Je hebt het al een paar keer een webinar gegeven, maar daarna was het elke keer rustig in jouw mailbox. Niks geen stromende verkopen en je gaat steeds meer aan jezelf [...]

Ga naar de bovenkant