Hou marketing zo simpel mogelijk om leads te krijgen

Door |2018-10-28T11:32:53+01:0012 oktober 2018|

Je kunt marketing heel complex maken, maar dat wil je niet. Hou marketing zo simpel mogelijk. Anders ben je er heel veel tijd mee kwijt en kost het je veel geld. Je wil juist dat je marketing simpel wordt. Ieder ondernemer wil leads die klanten kunnen worden. Om leads te krijgen in je marketingfunnel kun je heel veel doen. Iedere dag wordt er wel weer iets nieuws verzonnen en daardoor kun je als ondernemer de weg kwijtraken. "Wat moet je [...]

Alle marketingacties waarvan iedereen roept dat je die moet doen, is dat echt een must om te groeien met je bedrijf?

Door |2019-08-14T08:36:09+02:0021 september 2018|

Veel ondernemers krijgen vaak tips van andere ondernemers. Vaak goed bedoeld worden er tips gedeeld en bij jou gaan er eigenlijk alleen maar meer vragen komen door alle tips. De één zegt dit en de ander zegt dat en wat is nou een goede keuze voor jou? Moet jij echt op dit moment een nieuwe website hebben? Moet jij echt Facebook berichten maken? Moet jij... Ik zie het heel veel voorbijkomen. Goed bedoelde adviezen worden gedeeld en er wordt geprobeerd [...]

Waarom klanten jouw programma niet kopen, zelfs niet als jij een complete salesfunnel hebt ingericht

Door |2018-09-17T07:55:56+02:0014 september 2018|

  "Zo, het programma staat online en nu verkoopt het product zichzelf wel". Uren heb je gewerkt en eindelijk staat je programma te pronken op je website. "Laat de verkopen nu maar komen". Er is heel veel tijd gaan zitten in het maken van het programma. Het was een heel traject, maar het staat er. Nu is het tijd om de wereld te veroveren en klanten te helpen met jouw programma. Alleen het grote probleem is dat er niks verkocht [...]

Een Facebook bericht of een blog maken zorgt niet gelijk voor verkopen

Door |2020-12-08T10:16:03+01:009 september 2018|

Ik zie heel veel ondernemers hard werken aan hun blog artikelen of zwoegen op een Facebook bericht. Als ik dan vraag wat ze doen om hun producten te verkopen, dan krijg ik ook altijd deze marketingacties te horen. Oke, zit je er klaar voor? Een Facebookbericht of een blog op je website plaatsen gaat niet zorgen voor verkopen. Daar moet je veel meer voor doen. Zo, dat is eruit. Een Facebook bericht is niet genoeg om te verkopen Ergens is [...]

Als jij in de zomer niet online zichtbaar bent, kost dat je omzet

Door |2018-06-15T15:42:50+02:0015 juni 2018|

Heerlijk de zomer staat weer voor de deur! Je merkt het om je heen, veel ondernemers kijken uit naar de zomervakantie. Als ze niet weggaan, dan hebben ze vast een paar daagjes vrij. Er komt een relaxte flow in ondernemersland. Maar betekent dat jouw bedrijf ook met vakantie gaat? Ben jij tijdens de zomermaanden niet zichtbaar en verdwijn je van de radar van klanten? Met als gevolg dat jij in september weer helemaal opnieuw moet beginnen met je marketing om zichtbaar [...]

Hoe kan je website zorgen voor klanten

Door |2018-06-01T15:44:03+02:001 juni 2018|

Bijna iedere ondernemer heeft een website. Het is de plek waar je klanten kunt ontvangen en ze interesseren voor je producten. Alleen zijn de meeste websites slapende, saaie online brochures. Er gebeurt niks... en dan mis je alle kansen om via je website nieuwe klanten te krijgen. Vaak is een website gemaakt en is er veel tijd in gaan zitten. Alleen daarna komt er niet veel meer van terecht om de website bij te houden en steeds nieuwe content toe [...]

Marketing is niet verkopen, maar problemen oplossen

Door |2020-06-08T13:14:25+02:0026 april 2018|

Marketing is niet verkopen, maar problemen oplossen, want helaas wordt marketing door veel ondernemers vaak op de verkeerde manier ingezet. Een tijd geleden werkte de gladde praatjes nog, maar de klanten worden steeds kieskeuriger en daardoor is het moeilijker om ze goed te bereiken. De uitdaging is om steeds je boodschap over te brengen en resultaten uit je inspanningen te halen. Alleen hebben veel ondernemers moeite om marketing goed in te zetten. Ze zetten de schaarste overtuigingsstrategie in en helaas [...]

Hoger naar voren komen in de Google zoekresultaten

Door |2018-04-12T07:39:31+02:0014 april 2018|

Is jouw website actueel en wordt hij daardoor goed gevonden in Google?
 Voor veel ondernemers is het lastig om de tijd te vinden om een website bij te houden en aan te vullen met actuele artikelen. 
Genoeg werkzaamheden om te verrichten
 Ben jij ook zo lekker aan het werk? Het gaat goed met het bedrijf en de klantenstroom groeit. Hierdoor ben je lekker aan de slag met opdrachten. Maar door deze toename in werkzaamheden, verdwijnt een website weleens naar de [...]

Wie ziet jouw Facebook bericht?

Door |2018-04-10T07:33:07+02:0013 april 2018|

Snap jij er nog iets van? Facebook en al zijn ingewikkelde manieren om jouw berichten te laten zien aan jouw volgers? Want die leuke actie die jij hebt bedacht, is die te zien in de timeline van al jouw volgers? Nee! Helaas... ik moet je teleurstellen. 
Facebook beslist wie jouw boodschap in de timeline krijgt te zien. En dat is verrekte lastig om het maar eens zacht uit te drukken. Want daar gaat al je tijd en moeite. Het idee is [...]

Klanten krijgen kan slimmer

Door |2018-04-04T14:50:45+02:006 april 2018|

Wil jij je business vandaag nog een boost te geven? Je klantenstrategie bepalen en deze strategie gelijk in de praktijk te brengen? Waardoor je direct een flinke kick-start ervaart deze maand? Lees dan snel verder ;-) 

- Bestaande klanten behouden - Bekijk je bestaande klanten eens goed. Welke signalen geven zij af? Waar hebben zij behoefte aan? Klanten vertellen namelijk heel veel, maar het is de kunst om daar naar te luisteren. Maak voor jezelf een eenvoudig overzicht waarin je kunt [...]

Ga naar de bovenkant