Hou marketing zo simpel mogelijk om leads te krijgen

Door |2018-10-28T11:32:53+01:0012 oktober 2018|

Je kunt marketing heel complex maken, maar dat wil je niet. Hou marketing zo simpel mogelijk. Anders ben je er heel veel tijd mee kwijt en kost het je veel geld. Je wil juist dat je marketing simpel wordt. Ieder ondernemer wil leads die klanten kunnen worden. Om leads te krijgen in je marketingfunnel kun je heel veel doen. Iedere dag wordt er wel weer iets nieuws verzonnen en daardoor kun je als ondernemer de weg kwijtraken. "Wat moet je [...]

Wat moet je doen om te zorgen dat jij het marketing spel wint?

Door |2018-10-11T12:49:29+02:007 oktober 2018|

"Marketing dat werkt niet voor mij. Ik heb alle trucjes al een keer geprobeerd en niks werkt." Misschien zou dit uit jouw mond kunnen komen als jouw marketingresultaten tegenvallen. Ik kom regelmatig ondernemers tegen die weinig resultaten halen uit hun marketinginspanningen. Ze zijn hevig gefrustreerd, omdat zij de succesformule niet lijken te vinden. Ik begrijp dat heel goed. Er gaat tijd in marketing zitten en vaak ook budget. Als je dan niet de gewenste resultaten krijgt, dan is het lastig [...]

Alle marketingacties waarvan iedereen roept dat je die moet doen, is dat echt een must om te groeien met je bedrijf?

Door |2019-08-14T08:36:09+02:0021 september 2018|

Veel ondernemers krijgen vaak tips van andere ondernemers. Vaak goed bedoeld worden er tips gedeeld en bij jou gaan er eigenlijk alleen maar meer vragen komen door alle tips. De één zegt dit en de ander zegt dat en wat is nou een goede keuze voor jou? Moet jij echt op dit moment een nieuwe website hebben? Moet jij echt Facebook berichten maken? Moet jij... Ik zie het heel veel voorbijkomen. Goed bedoelde adviezen worden gedeeld en er wordt geprobeerd [...]

Waarom klanten jouw programma niet kopen, zelfs niet als jij een complete salesfunnel hebt ingericht

Door |2018-09-17T07:55:56+02:0014 september 2018|

  "Zo, het programma staat online en nu verkoopt het product zichzelf wel". Uren heb je gewerkt en eindelijk staat je programma te pronken op je website. "Laat de verkopen nu maar komen". Er is heel veel tijd gaan zitten in het maken van het programma. Het was een heel traject, maar het staat er. Nu is het tijd om de wereld te veroveren en klanten te helpen met jouw programma. Alleen het grote probleem is dat er niks verkocht [...]

Een Facebook bericht of een blog maken zorgt niet gelijk voor verkopen

Door |2020-12-08T10:16:03+01:009 september 2018|

Ik zie heel veel ondernemers hard werken aan hun blog artikelen of zwoegen op een Facebook bericht. Als ik dan vraag wat ze doen om hun producten te verkopen, dan krijg ik ook altijd deze marketingacties te horen. Oke, zit je er klaar voor? Een Facebookbericht of een blog op je website plaatsen gaat niet zorgen voor verkopen. Daar moet je veel meer voor doen. Zo, dat is eruit. Een Facebook bericht is niet genoeg om te verkopen Ergens is [...]

Met een goede planning voelt hard werken niet als werken

Door |2018-09-06T13:39:27+02:006 september 2018|

"Hard werken, veel uren maken... het hoort bij het ondernemen", zucht een klant tijdens een sessie. "Ik heb zoveel te doen, dat ik niet eens aan het werken van mijn strategie voor mijn bedrijf toekom". Misschien herken je het. Als gedreven ondernemer spring je elke dag uit bed om jouw mooie missie de wereld in te brengen. Je bent goed in je vak en je wil heel veel mensen helpen. Alleen de tijd, dat is weleens een dingetje. Elke dag [...]

Hoe ga je om met bezwaren tijdens een verkoopgesprek?

Door |2018-09-03T11:48:19+02:003 september 2018|

Heerlijk, je merkt tijdens een verkoopgesprek dat je klant de ideale klant is om in jouw programma te stappen. Je hebt alles goed gedaan en je komt op het punt dat je een aanbod gaat doen. Alleen blijft de JA uit. Sterker nog de klant zegt: "Ik denk er nog even over na." Weg is de bubbel waar je samen in zat. Heb je iets niet goed gedaan? Het verkoopgesprek loopt niet zoals je had verwacht Je wordt onrustig en [...]

Is het tijd voor een andere aanpak?

Door |2018-08-30T16:15:41+02:0030 augustus 2018|

Je bedrijf loopt lekker en je hebt een goede tactiek om je omzet te halen. En toch knaagt er iets. Ergens weet je dat je nog een droom hebt. Een droom om.... en vul dan de puntjes maar in. Je blijft alleen op twee benen hinken. Want kiezen voor je droom, betekent je huidige situatie opgeven. En dat is eng. Hoe graag je ook de nieuwe weg wilt inslaan. Er moet ook gewoon geld verdiend worden en wie zegt dat [...]

Waarom het niet lukt om te implementeren, ook niet als je dure training hebt gevolgd

Door |2018-09-17T07:52:30+02:0021 juni 2018|

Jij bent in een flow, dat merk je aan alles. Je volgt veel trainingen: over hoe je nu sociale media slim inzet voor je bedrijf, hoe je hogere conversies kunt halen met geautomatiseerde systemen, over online leeromgevingen… Met de kennis over je ideale klant zit het wel goed. Alleen het implementeren... FRUSTREREND! Je staart naar het beeldscherm en deze toont jou net even iets anders dan in de online training die je hebt gevolgd. Ojee, wat nu? De techniekpaniek [...]

Als jij in de zomer niet online zichtbaar bent, kost dat je omzet

Door |2018-06-15T15:42:50+02:0015 juni 2018|

Heerlijk de zomer staat weer voor de deur! Je merkt het om je heen, veel ondernemers kijken uit naar de zomervakantie. Als ze niet weggaan, dan hebben ze vast een paar daagjes vrij. Er komt een relaxte flow in ondernemersland. Maar betekent dat jouw bedrijf ook met vakantie gaat? Ben jij tijdens de zomermaanden niet zichtbaar en verdwijn je van de radar van klanten? Met als gevolg dat jij in september weer helemaal opnieuw moet beginnen met je marketing om zichtbaar [...]

Ga naar de bovenkant