Als businesscoach zorg ik ervoor dat jij weer grip krijgt op de groei  van je bedrijf

Hoe val je nog op in al het online geweld en de online content explosie

Door |2019-11-08T11:15:19+01:008 november 2019|

Hoe val je nog op in al het online geweld en de online content explosie? Eerst was het bijzonder als je een e-book maakte en deze online gratis deelde, maar nu vliegen de gratis e-books je om de oren. Eindelijk heb je een insteek bedacht, kom je erachter dat er nog tig duizend andere coaches al een e-book over het onderwerp hebben geschreven. Sorry, je e-book wordt gewoon niet gezien. Serieus, er is een overkill aan content en helaas pindakaas... [...]

Hard werken en veel uren draaien als ondernemer is niet de oplossing

Door |2019-10-31T15:50:07+01:0031 oktober 2019|

Door de veranderingen in de markt, nieuwe concurrenten die van alle kanten komen aanrennen, krijg je het gevoel dat het ondernemen verandert en jij meer moet doen om klanten te krijgen. Je raakt verstrengelt in ingewikkelde funnels, tijdrovende nieuwsbrieven en energie slurpende content voor social media. En wat je ook doet, het lijkt of het niet goed loopt en het succes achterwege blijft. Hoe komt dat toch? Wat kun je doen als je vastloopt in tijd en je het gevoel [...]

Wat doe je als je een vervelende klant hebt?

Door |2019-10-14T12:29:00+02:0014 oktober 2019|

Liever luisteren dan lezen? Klik hieronder: Waarschijnlijk heb je het al eens meegemaakt; een klant waarbij alle alarmbellen intern afgaan en waarbij je het driedubbele voor het traject had moeten vragen. Een vervelende klant. Een klant die helemaal niet bij je past, maar deze is wel in je programma gestapt. Help... Hoe los je dat nou op? Het zijn best lastige gevoelens. De super leuke klant, bleek een zeurneus en nu kijk je uit naar het [...]

Je weet precies wat je moet doen als ondernemer en het lukt niet

Door |2019-06-18T15:31:42+02:0018 juni 2019|

“Danielle hoe moet het dan? Ik weet precies hoe het werkt, alleen ik krijg het toch niet voor elkaar". Mijn klant keek mij wanhopig aan en wat herkende ik haar frustratie. Veel hooggevoelige en hoogbegaafde ondernemers zoeken naar het antwoord op de vraag "HOE moet het dan?" Ze blijven trainingen volgen om antwoorden te krijgen, alleen het lukt ze niet om de kennis te linken aan de bestaande kennis die ze al hebben.  Hun brein wordt weer gevoed met nieuwe kennis [...]

Het ondernemen wordt je te veel als hooggevoelige of hoogbegaafde ondernemer

Door |2019-06-03T18:18:15+02:003 juni 2019|

  Vaak zitten alle plannen in ons hoofd. Door de hoeveelheid van alle stappen, loopt je brein over en blokkeer je opeens. Waar begin je? De neiging is om het voor je uit te schuiven en er niet aan te beginnen. Je blokkeert en raakt alleen maar gefrustreerd of boos op jezelf. Je voelt je overweldigd door alles wat je moet doen Een vervelend gevoel en het helpt je niet om je plannen te realiseren. Veel hooggevoelige en hoogbegaafde ondernemers [...]

Het ondernemen te ingewikkeld maken zelfs als je een snel denkend brein hebt

Door |2019-05-27T20:33:01+02:0027 mei 2019|

“Moet ik dan de prijs op mijn website aanpassen als ik het aanbod wil doen aan mijn klant vanmiddag? Moet ik ook niet eerst de hele websitepagina veranderen? Moet ik niet….” Ik hou van mijn klanten, laat ik dat als eerste zeggen… maar soms maken ondernemers het zichzelf zo ongelofelijk moeilijk. Als hooggevoelige en hoogbegaafde ondernemer kunnen wij het grote plaatje zien, alleen raken we wat onrustig om het dan in kleine hapklare brokjes te doen. We denken te diep [...]

Ontspannen verkopen zelfs op lastige momenten

Door |2019-04-21T13:53:03+02:0016 april 2019|

De laatste tijd merk je dat er iets knaagt. Er zijn momenten dat je je aanbod inslikt als er een kans voorbij komt om te verkopen. Later vraag je je af waarom je dit hebt gedaan. Het is toch een mooie kans en jij pakt hem niet. Waarom gebeurt dit? Waarom laat je kansen schieten als er wel mogelijkheden zijn om te verkopen? Iedere ondernemer maakt dit mee, het moment dat een gouden kans voorbij komt en je zegt niks. [...]

Waarom je sales niet mag vergeten, zelfs niet als het heel druk is

Door |2019-04-06T07:39:04+02:006 april 2019|

Als ondernemer heb je veel ballen in de lucht te houden, waardoor er op sommige dagen bijna geen tijd is voor sales. Alleen als er weinig tijd is voor sales, dan zie je dat gelijk terug in je omzet. We hebben er als drukbezette ondernemer allemaal last van. De tijd. Het liefst willen we die stilzetten. Even de administratie bijwerken. Er moet ook nog een nieuwsbrief de deur uit. En voor je het weet is de dag voorbij en heb [...]

Deel 3: Jij bent de krachtige motor achter jouw marketingsucces

Door |2019-08-05T08:37:29+02:0017 maart 2019|

Het is heel frustrerend als keer op keer blijkt dat je zelf de grootste oorzaak bent van het tegenvallend resultaat. Ook als het een perfect ingerichte marketingcampagnes was. Je kunt de mooiste marketingcampagnes bedenken, als jij er niet in gelooft dan gaat het resultaat tegenvallen. Mijn klanten ontwikkelen de prachtigste dingen. Ze zetten complete campagnes professioneel op en het klopt volgens de 'marketingstrategie'. Alleen de resultaten zijn elke keer bedroevend. Er zijn geen aanmeldingen voor een programma en een workshop gaat [...]

Deel 2: Een goed productaanbod is de kracht achter je marketing

Door |2020-06-28T13:57:40+02:008 maart 2019|

Als je productaanbod niet goed is ingericht, wordt het lastiger om vanuit je marketing je aanbod te verkopen. Mijn klant Saskia merkte het ook dat haar productaanbod super belangrijk was om resultaten uit haar marketing te halen. Ze had verschillende doelgroepen en bedacht steeds weer nieuwe oplossingen door een workshop te maken of een online training te ontwikkelen. Werkte het een niet, dan was het volgende alweer in de maak. Over alles werd verteld in haar marketing en de klant [...]

Ga naar de bovenkant