Alle marketingacties waarvan iedereen roept dat je die moet doen, is dat echt een must om te groeien met je bedrijf?

Door |2019-08-14T08:36:09+02:0021 september 2018|

Veel ondernemers krijgen vaak tips van andere ondernemers. Vaak goed bedoeld worden er tips gedeeld en bij jou gaan er eigenlijk alleen maar meer vragen komen door alle tips. De één zegt dit en de ander zegt dat en wat is nou een goede keuze voor jou? Moet jij echt op dit moment een nieuwe website hebben? Moet jij echt Facebook berichten maken? Moet jij... Ik zie het heel veel voorbijkomen. Goed bedoelde adviezen worden gedeeld en er wordt geprobeerd [...]

Klanten komen op jouw salespagina, maar kopen niet

Door |2020-11-12T13:43:10+01:0014 juni 2018|

"Waarom kopen ze nou niet, als ze op mijn salespagina komen? Ik zie dat ze door mijn actie er komen, maar ze hebben niks gekocht." Dat is balen natuurlijk, want je hebt zo je best gedaan. Je hebt bijvoorbeeld een webinar gegeven en je aanbod gedaan. Het webinar geven was al een uitdaging, maar je weet dat je als ondernemer soms uit je comfortzone moet stappen. Dus hup, je hebt de hele boel ingericht. En daar zat je, vol passie [...]

Marketing is niet verkopen, maar problemen oplossen

Door |2020-06-08T13:14:25+02:0026 april 2018|

Marketing is niet verkopen, maar problemen oplossen, want helaas wordt marketing door veel ondernemers vaak op de verkeerde manier ingezet. Een tijd geleden werkte de gladde praatjes nog, maar de klanten worden steeds kieskeuriger en daardoor is het moeilijker om ze goed te bereiken. De uitdaging is om steeds je boodschap over te brengen en resultaten uit je inspanningen te halen. Alleen hebben veel ondernemers moeite om marketing goed in te zetten. Ze zetten de schaarste overtuigingsstrategie in en helaas [...]

Klanten krijgen kan slimmer

Door |2018-04-04T14:50:45+02:006 april 2018|

Wil jij je business vandaag nog een boost te geven? Je klantenstrategie bepalen en deze strategie gelijk in de praktijk te brengen? Waardoor je direct een flinke kick-start ervaart deze maand? Lees dan snel verder ;-) 

- Bestaande klanten behouden - Bekijk je bestaande klanten eens goed. Welke signalen geven zij af? Waar hebben zij behoefte aan? Klanten vertellen namelijk heel veel, maar het is de kunst om daar naar te luisteren. Maak voor jezelf een eenvoudig overzicht waarin je kunt [...]

[Video] Marketingplan voor 2018 maken + Nieuwjaarsgroet

Door |2017-12-31T13:46:01+01:0031 december 2017|

Ik doe mee met de MAKE THE CHANGE – CHALLENGE Ben jij klaar voor 2018? Heb je jouw marketingplan al gemaakt voor het nieuwe jaar? Ik weet het, het is altijd even een dingetje, maar als je strategisch en slim wilt ondernemen dan moet je ruimte in je agenda maken om het marketingplan voor 2018 op te zetten. Ook als jij stikdruk bent met je business en eigenlijk geen tijd hebt om het strategische stuk op te [...]

Zo worden jouw bestaande klanten actieve promotors

Door |2017-12-09T14:14:22+01:009 december 2017|

Het is een vraag die veel aan mij gesteld wordt: "Danielle hoe maak ik van bestaande klanten actieve promoters, die mijn bedrijf aanbevelen bij andere potentiële klanten?" En ik kan mij goed voorstellen dat veel ondernemers dat willen weten. Deze klanten zijn al tevreden en hoe zorg jij ervoor dat zij hun succesverhaal door gaan vertellen?   Mond-tot-mond-reclame is nog steeds hot Ambassadeurs opbouwen is 1 van de allerbelangrijkste focuspunten in je marketing. Alleen zie ik te vaak dat dit [...]

Hoe maak je een gestructureerd marketingplan waaraan je je kunt houden?

Door |2017-12-13T20:44:26+01:009 december 2017|

Ga jij de komende week ook aan de slag met een nieuw marketingplan voor het komende jaar? Het nieuwe jaar komt in zicht en dan is het een mooi moment om jouw marketingplan te maken. Wat ga je doen om je doelen te bereiken? En heb je jouw doelen helder voor ogen? Weet je precies wat je de komende tijd op stapel hebt staan en loopt dit allemaal soepel? Of zit je op het laatste moment nog zaken te verzinnen [...]

Ga naar de bovenkant