Zichtbaar worden met Instagram

Door |2020-06-14T16:34:05+02:0014 maart 2020|

  Wil jij zichtbaar worden met Instagram voor klanten? En wist jij dat video écht een opmars maakt op Instagram? Steeds meer bedrijven zetten video in als belangrijkste marketingtool. Waarom? Ga jezelf maar eens na, waar kijk jij liever naar, een dertig pagina’s tellende handleiding in pdf of een video tutorial? Precies, niemand gaat zo’n saaie handleiding meer lezen tegenwoordig. Een video heb je zo bekeken en spreekt veel meer aan.   Live videostreaming en zichtbaar worden via Instagram Op [...]

Hoe organiseer je een workshop?

Door |2020-06-04T12:54:06+02:006 maart 2020|

Hoe organiseer je een workshop, want heel veel ondernemers hebben een sprekersdroom. Ze willen heel graag spreken voor een groep en hun kennis delen. Alleen komen er direct gedachtes en bezwaren op het moment dat ze er maar aan denken om zelf een workshop te geven. “Kan ik dat wel? Wat ga ik vertellen tijdens mijn workshop? Hoe krijg ik een grote groep bij elkaar? etc.” Vaak kijken ze naar andere ondernemers als ze nadenken over hoe organiseer je een [...]

Je verkoopt niks via social media en wat je eraan kunt doen

Door |2020-07-08T07:42:25+02:002 maart 2020|

Ben jij druk in de weer met social media? Je hoort namelijk gouden berichten over het inzetten van social media en dat dit jou met weinig inspanning veel klanten gaat opleveren. Maar de waarheid is, dat je uren bezig bent en er snel heel veel tijd in het social media verhaal gaat zitten. Iedere keer ben je druk bezig om iets “leuks” te verzinnen, maar eigenlijk heeft het je tot nu toe nog geen klanten opgeleverd. “Frustrerend zeg! Waarom wil [...]

Een goedgekozen niche legt de basis voor een succesvol bedrijf

Door |2020-06-14T16:11:04+02:0026 februari 2020|

  Een goedgekozen niche is het allerbelangrijkste bij een succesvol bedrijf. Een niche is jouw stukje van de markt, waarbij je heel specifiek kiest voor jouw ideale klant. Met een niche kun je je aantrekkelijk positioneren. Als je deze communicatieboodschap vertelt, is het voor mensen direct helder wat je doet. En het mooie van een aantrekkelijke niche is dat klanten er ook op aangetrokken worden.   Het is verleidelijk om te denken dat jouw product of dienst voor iedereen geschikt [...]

5 tips voor online marketing succes

Door |2020-06-14T18:07:57+02:0022 februari 2020|

Online marketing succes is niet altijd makkelijk. Er zijn zoveel mogelijkheden en vaak gaat het inzetten van de verschillende online marketing tools met vallen en opstaan. Om je vandaag te helpen en om jouw geld te besparen met dit proces, heb ik 5 online marketing tips gemaakt die jou dichterbij het succes brengen.   Tip 1 – Laat je zien wat je in huis hebt als expert Bij online marketing succes draait het in de communicatie om vertrouwen. Je koopt [...]

Klanten krijgen op je eigen manier

Door |2020-06-14T18:13:18+02:0018 februari 2020|

  Als je meer klanten wilt krijgen, dan is het goed om te onderzoeken welke verkooptactiek bij jou past. Ik zie te vaak dat ondernemers volgen wat een coach zegt en dan komen ze erachter dat het helemaal niet werkt voor hun bedrijf. “Hoe kan dat nou, want die coach of adviseur behaalt er veel resultaten mee en ik krijg er niet 1 klant door.” Je bent snel geneigd om te denken dat je iets niet goed doet. En vaak [...]

Vier slimme regels om goede social media berichten te maken

Door |2023-12-26T11:53:36+01:0014 februari 2020|

Hoe maak je goede social media berichten, want Sociale media is de manier om jezelf met de knip van je vingers te laten “zien” aan vele mensen tegelijkertijd. Het is een spannende ervaring, want het impulsief plaatsen van berichten kan onbedoelde gevolgen hebben. Eenmaal gepost, staat je bericht tentoongesteld voor de wereld, zelfs als je het later verwijdert. Dus … impulsiviteit in combinatie met sociale media… gewoon niet doen! Ga liever aan de slag met de vier slimme regels die [...]

Hoe maak je een landingspagina op je website

Door |2020-06-14T18:24:57+02:0010 februari 2020|

  Een landingspagina maken: help, dat is zo vaak wanhoopmarketing! Met deze tips voorkom je dat. Vaak zie ik als ervaren marketeer dat de meest belangrijke pagina die een bedrijf heeft, de landingspagina of salespagina, een slechte kopie is van die van concurrenten. Zeker jonge bedrijven die weinig budget te spenderen hebben aan een goed advies van een marketeer en/of copywriter om de broodnodige emotie op te roepen bij hun potentiële klanten, verliezen zich in slecht kopieerwerk van concurrenten. Ze [...]

Wat is een call to action?

Door |2020-06-18T18:42:19+02:0030 januari 2020|

  Wist je dat maar 28% van wat ik hier aan jou vertel, jij ook echt leest? Verder scan jij alleen de tussenkopjes en headlines en zoek jij naar een snelle fix die jouw probleem direct oplost. Ik wil je echter aanroepen tot acties als aankopen en inschrijven. Dat is mijn werkelijke ondernemersdoel. De lezer van je content tot actie aansporen Kende je dit feitje? Vast niet. Maar nu dus wel. Ik wil je als ondernemer immers graag tot actie [...]

Voor een goede conversie van je landingspagina is inzet nodig

Door |2020-06-18T19:31:03+02:0018 januari 2020|

  Voor een goede conversie is inzet nodig, terwijl veel ondernemers denken: "Zo, mijn landingspagina is klaar; ik kan op mijn lauweren gaan rusten en de klanten komen vanzelf." Vergeet het maar! Laat ik je direct even uit de droom helpen. Dit scenario is er een van een succesvolle dagdroom en zeer zeker niet van de realiteit van alledag Wellicht ben jij een coach, trainer of opleider en heb je veel kaas gegeten van je vakgebied. Die kennis heb je [...]

Ga naar de bovenkant