Marketing is niet verkopen, maar problemen oplossen

Door |2020-06-08T13:14:25+02:0026 april 2018|

Marketing is niet verkopen, maar problemen oplossen, want helaas wordt marketing door veel ondernemers vaak op de verkeerde manier ingezet. Een tijd geleden werkte de gladde praatjes nog, maar de klanten worden steeds kieskeuriger en daardoor is het moeilijker om ze goed te bereiken. De uitdaging is om steeds je boodschap over te brengen en resultaten uit je inspanningen te halen. Alleen hebben veel ondernemers moeite om marketing goed in te zetten. Ze zetten de schaarste overtuigingsstrategie in en helaas [...]

Klanten krijgen kan slimmer

Door |2018-04-04T14:50:45+02:006 april 2018|

Wil jij je business vandaag nog een boost te geven? Je klantenstrategie bepalen en deze strategie gelijk in de praktijk te brengen? Waardoor je direct een flinke kick-start ervaart deze maand? Lees dan snel verder ;-) 

- Bestaande klanten behouden - Bekijk je bestaande klanten eens goed. Welke signalen geven zij af? Waar hebben zij behoefte aan? Klanten vertellen namelijk heel veel, maar het is de kunst om daar naar te luisteren. Maak voor jezelf een eenvoudig overzicht waarin je kunt [...]

7 geheimen om een goede jaarplanning te maken

Door |2024-05-06T15:09:13+02:0028 februari 2018|

Ieder jaar is het goed om een jaarplanning te maken en vaak is dit juist een onderdeel in het ondernemen dat erbij bungelt. Vaak begin je het nieuwe jaar met goede voornemens en veel nieuwe ideeën. Privé en zakelijk. Na een paar maanden kom je er dan achter dat veel plannen en ideeën zijn blijven liggen. Daarom maak ik als businesscoach en marketing magiër met ondernemers in mijn programma vaak een jaarplanning en maandelijkse planningen. Dat geeft overzicht en het [...]

Hoe houd je het ondernemen simpel?

Door |2018-01-03T11:34:38+01:003 januari 2018|

Het ondernemen simpel houden, kan dat? Een vraag die mij veel gesteld wordt de laatste tijd. Om succesvol te zijn en zichtbaar voor klanten, moet er nogal wat gebeuren en dat doet een behoorlijke aanslag op jouw agenda. De tijd glipt door je handen en voor je het weet is er weer een week voorbij. Facebook, nieuwsbrieven, bloggen, vloggen etc. zijn allemaal slimme tools om in te zetten. Alleen als jij geen geoliede machine hiervan hebt gemaakt, is het keihard [...]

Doelen stellen en bereiken in het nieuwe jaar

Door |2018-01-02T07:47:12+01:002 januari 2018|

Stel jij doelen aan het begin van een nieuw jaar? Of vind je het lastig om te doen? Je weet ondertussen dat het belangrijk is om doelen te stellen en toe te werken naar een eindpunt. Alleen is het zo verleidelijk om gelijk aan de slag te gaan en het doel wel in je hoofd te hebben, maar geen plan te maken op papier. Jij weet het ongeveer in je hoofd en dat is voldoende. Zo heb je het altijd [...]

[Video] Marketingplan voor 2018 maken + Nieuwjaarsgroet

Door |2017-12-31T13:46:01+01:0031 december 2017|

Ik doe mee met de MAKE THE CHANGE – CHALLENGE Ben jij klaar voor 2018? Heb je jouw marketingplan al gemaakt voor het nieuwe jaar? Ik weet het, het is altijd even een dingetje, maar als je strategisch en slim wilt ondernemen dan moet je ruimte in je agenda maken om het marketingplan voor 2018 op te zetten. Ook als jij stikdruk bent met je business en eigenlijk geen tijd hebt om het strategische stuk op te [...]

Hoe bepaal je jouw ideale klanten?

Door |2017-12-27T15:07:29+01:0027 december 2017|

De klanten die ik tot nu toe help, zijn... Vul de puntjes maar in en leg deze informatie een naast jouw ideale klant. Klopt het beeld? Mooi, dan hoef je niet verder te lezen en kun je door aan andere werkzaamheden. Klopt dit beeld nu niet, dan gaan we samen even verder sleutelen in dit artikel.   Herken jouw ideale klant Jouw ideale klant zijn de mensen waar je zelfs gratis voor wilt werken. Je voelt zo'n enorme drive voor [...]

Zo worden jouw bestaande klanten actieve promotors

Door |2017-12-09T14:14:22+01:009 december 2017|

Het is een vraag die veel aan mij gesteld wordt: "Danielle hoe maak ik van bestaande klanten actieve promoters, die mijn bedrijf aanbevelen bij andere potentiële klanten?" En ik kan mij goed voorstellen dat veel ondernemers dat willen weten. Deze klanten zijn al tevreden en hoe zorg jij ervoor dat zij hun succesverhaal door gaan vertellen?   Mond-tot-mond-reclame is nog steeds hot Ambassadeurs opbouwen is 1 van de allerbelangrijkste focuspunten in je marketing. Alleen zie ik te vaak dat dit [...]

Ga naar de bovenkant