Hoe maak je lijsten op Facebook

Door |2018-03-27T12:00:03+02:0027 maart 2018|

Op Facebook is het mogelijk om lijsten te maken, zodat je heel eenvoudig vrienden kunt indelen en bepalen wie wat te zien krijgt. Hoe werkt het maken van lijsten? Bekijk snel de video, het is heel eenvoudig om dit te doen. Hierdoor is het makkelijker om mensen toegang te verlenen via je persoonlijke account op Facebook en daar ook een connectie aan te gaan. Super waardevol, want het kan een potentiële klant zijn die een uitnodiging stuurt naar je [...]

Hoe bepaal je jouw ideale klanten?

Door |2017-12-27T15:07:29+01:0027 december 2017|

De klanten die ik tot nu toe help, zijn... Vul de puntjes maar in en leg deze informatie een naast jouw ideale klant. Klopt het beeld? Mooi, dan hoef je niet verder te lezen en kun je door aan andere werkzaamheden. Klopt dit beeld nu niet, dan gaan we samen even verder sleutelen in dit artikel.   Herken jouw ideale klant Jouw ideale klant zijn de mensen waar je zelfs gratis voor wilt werken. Je voelt zo'n enorme drive voor [...]

Hoe je intuïtief jouw programma’s verkoopt met krachtige e-mailcampagnes

Door |2025-02-07T18:24:29+01:0021 november 2017|

Als intuïtieve ondernemer weet je dat verkopen niet alleen draait om strategieën en cijfers, maar ook om verbinding maken met je klanten. Een goed opgezette e-mailcampagne kan een krachtige manier zijn om jouw programma’s aan te bieden, zonder dat het voelt als ‘pushen’ of constant achter de klanten aan zitten. Het mooiste? Je kunt je eigen flow en intuïtie gebruiken om dit proces op een authentieke manier vorm te geven. En een goed ingerichte e-mailcampagne blijft voor jou werken, zelfs [...]

Waarom klanten juist willen dat jij je prijzen verhoogt

Door |2025-01-20T14:08:35+01:0020 november 2017|

Veel ondernemers vinden het lastig om hun prijzen te verhogen. Misschien herken je het wel: je bedrijf groeit, je agenda staat vol, maar je tarieven blijven hetzelfde. Toch is dit hét moment om door te groeien. Wist je dat klanten vaak juist willen dat je een sterk aanbod doet dat écht waarde toevoegt? Ontdek in dit blog waarom het verhogen van je prijzen niet alleen goed is voor jou, maar ook voor je klanten. [...]

Ga naar de bovenkant