Wat kun je het beste inzetten om klanten te krijgen?

Hoe kan ik een salespagina maken?

Door |2020-12-08T10:40:33+01:0028 november 2020|

Hoe kan ik een salespagina maken? Veel ondernemers het zich af zich af, want het maken een salespagina is voor veel ondernemers lastig. De volgende vragen worden veel aan mij gesteld: "Hoe bouw je een salespagina op? Wat zet je erop? Hoe zorg je ervoor dat de klant op de aankoop knop drukt?" Maar de grootste vraag is "Hoe kan ik een salespagina maken?" Dus ben je er klaar voor? Ik ga je meenemen in hoe je een salespagina maakt [...]

De AIDA formule uitgelegd voor betere marketing resultaten

Door |2020-08-25T11:52:42+02:0025 augustus 2020|

  Met de AIDA formule haal je betere resultaten uit een salespagina door de klant tijdens het verkoopproces door de volgende fases te helpen: Attention, Interest, Desire en Action. Door de AIDA formule toe te passen, bouw je een tekst van je salespagina goed op, zodat je de lezer aanzet tot actie. Zonder een goede salepagina, geen verkopen. En daar wil ik iets aan doen, dus daarom geef ik je het stappenplan om via de AIDA formule een goede salespagina [...]

Waarom klanten juist willen dat jij je prijzen verhoogt

Door |2025-01-20T14:08:35+01:0020 november 2017|

Veel ondernemers vinden het lastig om hun prijzen te verhogen. Misschien herken je het wel: je bedrijf groeit, je agenda staat vol, maar je tarieven blijven hetzelfde. Toch is dit hét moment om door te groeien. Wist je dat klanten vaak juist willen dat je een sterk aanbod doet dat écht waarde toevoegt? Ontdek in dit blog waarom het verhogen van je prijzen niet alleen goed is voor jou, maar ook voor je klanten. [...]

Ga naar de bovenkant