[GRATIS Online Training] Online klanten krijgen op jouw manier

Jij bent er klaar voor. Je aanbod staat klaar. Dit wordt jouw tijd om meer klanten te krijgen.

Alleen je merkt dat het lastig is om in actie te komen en consequente te doen waarvan je weet dat je het moet doen om klanten te krijgen. Tel daarbij op dat de ideeën door je hoofd heen schieten en je hebt een recept om vast te lopen.

Frustrerend…

Meld je aan voor mijn GRATIS online training en ik verklap je in een uur de stappen om juist NU online klanten aan te trekken

Zo weet jij precies wat jij kan doen om je aanbod te verkopen in de schaarse tijd die wij nu hebben en de daarbij behorende uitdagingen die het ondernemen nu net iets anders maken. Zodat je de maker wordt van je eigen leven en op jouw manier klanten aantrekt.

Ik laat je zien wat je kunt doen als je online inspanningen teleurstellend zijn en je online geen klanten krijgt. Verder ontdek je waarom je het online spelletje niet goed speelt als je veel tijd kwijt bent aan social media. Plus we gaan dieper in op nogmaals onder de aandacht te brengen van je aanbod aan potentiële klanten en een ijzersterke follow up die zorgt dat klanten gaan kopen.

Ik weet namelijk hoe het voelt, een lege bankrekening. Een tijdje geleden had ik deze situatie, door de troosteloze cijfers van mijn omzet, ook onder mijn neus. Terwijl ik wist wat ik moest doen, ik had jarenlang een succesvol bedrijf gehad… maar ik deed het niet. Verlamd door het verlies van mijn vader, had ik geen zin om achter klanten aan te gaan. Ik was wel iedere dag druk bezig, maar het allerbelangrijkste, klanten krijgen en de dingen die je daarvoor moet doen, ging ik uit de weg. Ik hield het op veilige acties (zoals content voor social media maken) waar ik heel mijn dag mee vulde.

Een succesvol bedrijf is nog geen garantie dat het altijd een succes blijft

Ik kwam op een punt dat het niet langer meer kon en moest zelfs een baan in loondienst nemen om te zorgen dat de bankrekening nog enige vorm van vulling kreeg. En dit punt zorgde ervoor dat er inwendig iets veranderde. “Het zal toch niet dat ik mijn bedrijf moet opgeven? Dat ik mijn droom moet opgeven en mijn allermooiste passie laat wegglippen door mijn vingers, omdat ik zelf de grootste bottleneck ben?”

Dus ik ging bouwen. Bouwen aan mij ooit zo succesvolle bedrijf, met de overtuiging “Als ik het toen kon, dan moet ik het nu nogmaals kunnen”. Eindelijk ging ik weer de stappen zetten die ik zo lang uit de weg ging. Dus klanten benaderen, actief mijn sales inzetten en consistent mijn marketingacties opvolgen.

Door de aandacht te verschuiven naar de ‘ENGE’ acties kreeg ik nieuwe klanten

Het zorgde ervoor dat de eerste klant weer kwam, en nog één. En waar er één komt, komen er twee. Waar er twee zijn, komen er vier… En zo bouwde ik het bedrijf weer op. Zodat ik kon stoppen met mijn loondienstbaan en doorpakken met mijn bedrijf.

Ik deed niet zomaar iets, want ik had een duidelijk plan om klanten te krijgen. Iets waarvan ik vroeger alleen maar gruwelde, want als creatief brein wil je niet in een stramien gegoten worden. Je wilt freewheelen. Maar ik ben erachter gekomen dat de aanpak om klanten te krijgen ook niet in beton hoeft te zijn gegoten. Dat je op jouw manier kunt ondernemen. In zo min mogelijk tijd per dag en met een aanpak die helemaal bij je past. Ook nu in deze tijden, die ons zo uitdaagt.

En ik leer jou ook graag hoe je dat kan doen.
Meld je snel aan en dan zie ik je 8 april om 10:00u

Wie geeft het webinar?

Zeg Danielle Riemersma en je zegt marketing. En andersom. Ik heb een stevige marketingopleiding achter de kiezen en heb enkele jaren de marketing en communicatie verzorgd voor een marketing- en communicatiebureau. En ik heb voor een verschillende grote bedrijven en online namen gewerkt, die liever niet hebben dat jij weet dat ik hen heb geholpen.

Marketingcampagnes opzetten, webinars maken/geven, online leeromgevingen ontwikkelen, websites, salespagina’s, landingspagina’s in de lucht krijgen…: been there, done that. Ik weet wat werkt, waarom en hoe. De meest ingewikkelde online campagnes heb ik met mijn klanten gedraaid. En tijdens de training leer ik je hoe je in kleine en behapbare stapjes online kunt verkopen.