Kun je ook te vaak nieuwsbrieven versturen? Kijk, we weten allemaal dat het slim is om je nieuwsbrieven te versturen... Maar je wil niet bekend staan als de spammer die je mailbox volstouwt met de ene na de andere mail.

Waar ligt de grens?
Is er een moment dat je te veel nieuwsbrieven verstuurd en klanten ermee wegjaagt of kun je niet vaak genoeg mailen?

Wat is wijsheid???
Laten we er samen eens naar kijken.

 

 

Optie 1: Kiekeboe... na maanden is er opeens weer een mailtje in je mailbox

Je kunt natuurlijk helemaal geen nieuwsbrieven versturen. Gooi dan dit mailtje maar weg 😉

Of je stuurt een mailtje 1 keer in het jaar... Nou doe eens gek, misschien 1x in het kwartaal.

 

Resultaat? De lezer schrikt zich te pletter als je eindelijk weer eens een mailtje verstuurd.

 

What going on?

Ze weten helemaal niet meer wie je bent.
Who the f*ck is dit?" denken ze als je jouw mailtje openen.

 

Grote kans dat jouw zorgvuldig getikte nieuwsbief in de prullenbak verdwijnt (zonder gelezen te zijn, dat dan ook).

 

Enne, suprice.. suprice...
De schrijf-mij-uit-link... wordt aangeklikt.

 

Waarom? Ze herkennen je niet....
Als je zo weinig voorbij komt, dan weten ze niet eens meer wie je bent en waarom jij hun mailbox binnenkomt.

Dus wil je veel uitschrijvers? Kies deze tactiek. Werkt gegarandeerd.

 

 

Optie 2: Joehoe... ik heb weer iets aan te bieden voor je... klik nu hier

Het is ook mogelijk om je nieuwsbrief alleen maar te gebruiken om het ene na het andere aanbod de mailbox in te gooien.

 

Eerlijk? Als je dit doet, zie je een nieuwsbrief als een snelkassa... Je wil maar een ding en dat is... dat de lezer een portemonee trekt. EN WEL NU!

 

En dat zie je.
Het ene na het andere aanbod vliegt om je oren als je op een nieuwsbrieflijst staat die gebruikt wordt om alleen maar te verkopen.

 

Met deze aanpak ben je helemaal niet bezig om jouw lezer te leren kennen... Of om aan te sluiten bij wat deze wilt....

 

Nee joh....

Hier is weer een kortingscode... Of een dreigement... Je moet nu écht instappen, anders mis je deze unieke, fantastische, once in your lifetime kans.

 

Geloof mij... je lezer wordt alleen maar horendol van jouw verkoopmailtjes... Waardoor jouw lezer zo snel mogelijk zoekt naar de uitschrijflink.

"Daaaaggggg.. tot nooit meer..."

 

Ook deze tactiek zorgt voor een lekker opschoning in je nieuwsbrieflijst. Soms best lekker 😉

 

 

Optie 3: Daar ben ik weer... Ja alweer... Ik weet het. Iedere dag kom ik even voorbij...

Oke, deze is intensief. Iedere dag bombardeer je de mailbox van jouw lezer. Allerlei soorten haakjes worden aangegrepen om een nieuwsbrief te sturen.

 

Irritant, hell yes... Zeker als de content niet aansprekend genoeg is... en bomvol flauwe haakjes zit die niet uitnodigen om verder te lezen.

 

Oke, oke.... Sommige hebben deze vorm van mailen tot een kunst verheven en het is een feestje om iedere dag hun nieuwsbrieven te ontvangen... Vaak zijn het copywriters... Die beheersen de kunst van aantrekkelijk schrijven en ja.... daar zit je echt op te wachten.

Maar bij de meeste, lees >> geen copywriters << ... zorgt deze aanpak ervoor dat je zo snel mogelijk deze mailbox vervuiler eruit knikkert.

 

"Ga weg... met je mailtjes... ik heb er bijna een dagtaak aan om je nieuwsbrieven te verwijderen. JAAAA, schrijf mij uit...."

 

En hup weer een klik op een uitschrijflink.

 

 

Dus... eerlijk... nieuwsbrieven versturen is nog niet zo makkelijk als dat sommige je willen laten geloven

Weten wie je lezers zijn en aanhaken op hun verlangens of wensen is essentieel

 

Tuurlijk zijn er uitzonderingen op de regels. Sterker nog, iedere business heeft zijn eigen aanpak, dus sommige van de bovenstaande tactieken kunnen voor jou als een tierelier werken. Maar over het algemeen, zorgen de bovenstaande aanpakken voor echo's in een mailbox. En je programma's verkopen... It's not going to happen.

 

Want laten we eerlijk zijn.. je wilt graag resultaten uit je nieuwsbrieven halen. Of nie dan??!!

 

Met veel passie zit je iedere keer te zwoegen op die nieuwsbrieven van je en dat doe je niet voor anderhalve paardenkop.

 

 

Dus als jij wilt weten wat je kunt doen. Dan heb ik iets tofs voor je.

 

Van leads naar klanten

 

Dé online training die jou alles leert over e-mailmarketing, zodat jij bezoekers van je website of volgers op sociale media omzet in klanten die bijvoorbeeld informatie inwinnen, een offerte aanvragen of zelfs een product of dienst afnemen.

Wat is de krachtigste manier om klanten te krijgen?
Om heel eerlijk te zijn... je e-maillijst.
Met de juiste tactiek...

 

Laten we aan de slag gaan om jouw manier te ontdekken.

 

Wat zit in de online training?
  • Een uitgebreide masterclass over e-mailmarketing
  • Hoe ontwikkel je een onweerstaanbare online weg?
  • Opt-In, geef jouw ideale klant wat deze wil hebben
  • Maak een funnel plan
  • Krijg een goede balans tussen kennis delen en je aanbod doen
  • Hoe schrijf je klikwaardige openingsregels voor je e-mail?
  • Maak aantrekkelijke call2actions
  • Draai je e-mails op de automatische piloot
  • Starten, testen en optimaliseren

En das niet alles... want je krijgt ook nog als bonus

 

  • Wat is een e-mailcampagne?
  • Invalshoeken van een e-mail
  • Elementen van een wervende e-mail
  • Een e-mailcampagne maken
  • Onderwerpregels die mensen graag openen

En dat voor een whopping 14 euro

Lees je dat goed?

 

Jazeker... 14 euries om serieus aan de slag te gaan met je nieuwsbrieven.

 

Al haal je er maar één ding uit... dan is dit de investering al waard. Maar ik weet zeker dat er meer juweltjes zitten in de kennis die ik hier met je deel.

 

Dus wat denk je ervan?

Aanschaffen?

Zoek je antwoorden op jouw ondernemersvragen of ervaar je knelpunten in het bedrijf? Laat mij meekijken, zodat we samen de oorzaak tevoorschijn halen en oplossen | Grip op jezelf, je bedrijf en je groei |