Home nieuw2018-10-31T20:27:42+01:00
“Meer verdienen? Zorg dat je marketing, productopbouw en sales op orde zijn”
Veel slimme sensitieve onderneemsters lopen vast in ondernemersprogramma’s

Je behaalt niet de resultaten die je hebt geleerd in het programma. Je weet precies wat je moet doen, hoe het marketing spelletje werkt, alleen blijf je hard werken en verdient te weinig.

Je blijft aanpassen en bijschaven. Misschien, omdat het toch niet zo eenvoudig blijkt. (Ja, ook niet na die vele trainingen.)
Je vraagt te lage prijzen en het lukt niet om het bedrijf te versimpelen of uren te halveren.
“Als ik eens wist hoe ik meer ga verdienen en ik het ondernemen simpel kan houden dan…”

Frustrerend is het. Je wéét dat er iets niet klopt, maar toch zie je niet in waarom het ondernemen bij jou zo moeizaam gaat.

Hoe lang kun je het nog veroorloven om klanten te missen?
Hoe lang laat je het nog toe dat je omzet niet zo hoog is als ze zou kunnen zijn?

Hoe zou het voor je zijn als deze maand je weggever, je funnel, je Facebookadvertenties echt voor je gaan werken en jij meer gaat verdienen? Dat jouw idee het daglicht ziet en jouw klanten gebruik kunnen maken van de talenten die jij te bieden hebt?

Ik help je graag van wat aanmodderen naar weten wat je moet doen om meer te verdienen, zodat jij als ondernemer alle groeikansen pakt tijdens het runnen van een succesvol bedrijf.

Wil je weten welke kansen er voor jou liggen om meer te verdienen?
Wil je weten welke kansen er voor jou liggen om meer te verdienen?
Businesscoach, ondernemerscoach en goed verdienen

Je bent al redelijk thuis in de ‘online marketing wereld’. Je leert veel en snel, alleen je bedrijf groeit langzaam en gestaag. Naar jouw zin is dat te langzaam. Als je eerlijk bent dan wil je meer omzet en winst. Dat is nu mondjesmaat, hoewel de lijn golvend en stijgend is. Laten we samen aan de slag gaan.

>> Bekijk de kans om samen te werken hier <<
Businesscoach, ondernemerscoach en goed verdienen

Frustrerend is het. Je weet dat als je niet verkoopt dat je mooie kansen laat schieten. Dat de tijd genadeloos voorttikt. Dat je concurrent met gemak je ideale klant van je afsnoept. Je wéét dat er iets niet klopt, maar toch zie je niet in waarom de verkopen bij jou zo moeizaam gaan. Laten we daar wat aan doen.

>> Bekijk de kans om samen te werken hier <<
Businesscoach, ondernemerscoach en goed verdienen

3 uur aan de slag om klanten makkelijker door het koopproces in jouw marketing te laten gaan. Je krijgt inzichten om makkelijker klanten te krijgen, waardoor je meer winst gaat maken. Ik leer je tijdens mijn workshop 5 bewezen methodes die zorgen dat klanten op de koopknop drukken en jouw aanbod kopen.

>> Bekijk de kans om samen te werken hier <<

Danielle heeft mij fantastisch geholpen om weer een goede samenhang te vinden tussen mijn expertise als communicatie- en marketingprofessional en wat ik aan mijn klanten lever als LinkedInstrateeg en businesscoach.

In het eerste klantgesprek dat ik daarna had merkte ik al het verschil: ik kon nog meer dan voorheen communiceren vanuit mijn toegevoegde waarde, vanuit mijn overtuiging dat ik deze klant echt verder kan helpen.

Hanneke Andringa, Zorgeloos Ondernemen

Vanmorgen had ik heel aangenaam én zeer verhelderend gesprek met Danielle. We zijn specifiek ingegaan op mijn diensten-aanbod. Danielle zag in 1 oogopslag aan mijn verdienmodel dat die te versnipperd en te complex was. Nu is mijn diensten-aanbod teruggebracht tot 3 (dat waren er 5). Dit geeft écht rust en overzicht.

Klaziena Waerts, Gezonde relatie met eten

Daniëlle is een doelgerichte empatische businesscoach, die mij helpt om mijn bedrijf te laten groeien. Ik leer veel van haar over marketing en het online bouwen van mijn bedrijf. Dat is echter niet alles: op momenten dat ik de ‘magie’ even kwijt ben, weet zij me weer te overtuigen van mijn talent en helpt ze me de volgende stap te zetten op het zakelijke pad.

Daniella Poppelier, Wie schrijft die blijft

“Stel je een aquarium voor”. Wat doe je als je een aquarium met vissen wilt? Dan stop je de vissen ook niet plompverloren in een aquarium, zonder je voor te bereiden. Je koopt eerst een bak, die maak je schoon, je zoekt er de juiste planten bij, steentjes erin, wat leuke aankleding, het water bereid je voor… en dan doe je de vissen er pas in. Niet omgekeerd.

Bij marketing is dat ook zo. Je hebt een structuur nodig. Je post niet zomaar iets op social media. Je gaat niet spammen: “ Ik heb nu een product en jij moet dat nu kopen”.  Dat is hetzelfde als vissen in een aquarium stoppen zonder water. Dat werkt niet. 

Ik ben gestart nadat mijn klantenstroom aardig ingedroogd was, geen inspiratie meer had en nu heb ik na 6 maanden al ‘nee’ moeten verkopen tegen klanten, want ik heb een constante stroom van aanmeldingen, die ik (in samenwerking met Danielle) heb bewerkstelligd door mijn ideale klanten aan te trekken.

Hanneke Wieffering, Intensmens

Danielle wat heb je met me gedaan vandaag? Ik kwam binnen met kleine dromen en de overtuiging dat de 175,- die ik vraag wel genoeg is voor de waarde die ik bied. Wij weten allebei waar ik mee de deur uitging en ik geloof nog dat het haalbaar is ook! En wat ben je een geweldig leuk mens…

Cindy de Jonge - Haveman, Hoofdregisseur

Bij mij waren een aantal punten die ik eigenlijk wel wist, maar die ik steeds vooruit schoof én een aantal dingen waar ik nooit aan had gedacht.

Mooi ook om te zien dat die punten doorwerken op mijn marketing in het algemeen. Zeker in het gesprek dat ik met haar had gaf ze me een aantal eyeopeners. Fantastisch!

Joyce Dunnewold, Haal meer uit office
>> Meer artikelen en inspiratie <<